تور آلمان ارزان: ضربه به صادرات آلمان با اخلال در تأمین مواد اولیه

به گزارش مجله سی نوا، موسسه مالی آیفو امروز گزارش داد که انتظار می رود به خاطر اخلال در چرخه تامین مواد اولیه در سطح بین المللی، شاهد پایین آمدن صادرات آلمان باشیم.

تور آلمان ارزان: ضربه به صادرات آلمان با اخلال در تأمین مواد اولیه

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، موسسه مالی آیفو امروز اعلام نمود که به خاطر اخلال در چرخه تامین مواد اولیه، انتظار می رود شاهد آن باشیم که صادرات صنعتی آلمان در ماه اکتبر کمتر از اندازه مورد انتظار باشد.

به گزارش رویترز، این موسسه می گوید: انتظارات صادراتی برای ماه اکتبر در آلمان 13 واحد پایین آمده و این در حالی است که در ماه گذشته 20.5 واحد بوده است.

بیشترین صنایع آلمانی که از محل این اخلال صادراتشان آسیب دیده، شامل صنایع فراوریکننده تجهیزات الکترونیکی، شیمیایی و خودروسازان بوده است.

موسسه آیفو می گوید: البته انتظار می رود صادرات وسایل خانه و مواد غذایی از محل این اختلال آسیب نبیند. به طور کلی پایین آمدن فراوری باعث شده تا در کنار افزایش قیمت حامل های انرژی تورم هم در آلمان به بالاترین اندازه در آلمان در 13 سال گذشته برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1509

به "تور آلمان ارزان: ضربه به صادرات آلمان با اخلال در تأمین مواد اولیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: ضربه به صادرات آلمان با اخلال در تأمین مواد اولیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید