شاهین بوشهر در دومین بازی تدارکاتی هم مساوی کرد

به گزارش مجله سی نوا، تیم شاهین شهرداری بوشهر در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل بادران تهران به تساوی دست یافت.

شاهین بوشهر در دومین بازی تدارکاتی هم مساوی کرد

به گزارش از ، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که اردوی شهریار به سر می برد، دومین بازی تدارکاتی خود را عصر شنبه (24 خرداد) برابر تیم بادران تهران با تساوی یک بر یک به انتها برد.

گل اول این بازی را مهدی نیایش در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی برای تیم بادران به ثمر رساند و در ادامه در دقیقه 62 عبدالرضا زارعی مدافع تیم بادران به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا بازی مساوی شود.

شاهین شهرداری بوشهر در نیمه اول با ترکیب محمد حسین هوپناه، مرتضی غلامعلی تبار، بهروز نوروزی فرد، علی رئیسی، ابوالفضل رزاق پور، محمد سلطانی مهر، میثم دورقی، امین مشایخ، سلمان بحرانی، اسماعیل شریفات و بهمن سالاری و در نیمه دوم با حضور ابوالفضل درویشوند، حامد محمودی، سجاد مشکل پور، حسن نجفی، علیرضا ابراهیمی، امیر حسین موسی زاده میثم دورقی، رضا دهقان، مصطفی احمدی، حسین مالکی و سجاد حیدری مقدم بازی کرد.

سفیدپوشان بوشهری نخستین دیدار تدارکاتی خود را هم مقابل تیم سرخپوشان(هوادار) تهران با تساوی بدون گل به انتها رسانده بود.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هفته بیست و دوم این رقابت ها، شاهین شهرداری بوشهر ساعت21 یکشنبه 8 تیر در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

این تیم ساعت21 شنبه 14 تیر با پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی و ساعت21 جمعه 20 تیر در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با ذوب آهن اصفهان دیدار خواهد کرد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 713

به "شاهین بوشهر در دومین بازی تدارکاتی هم مساوی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین بوشهر در دومین بازی تدارکاتی هم مساوی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید