رقم فسخ قرارداد عجیب پورتو برای مهدی طارمی

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران: مهدی طارمی در این فصل مهاجم شماره یک باشگاه پورتو خواهد بود. با خروج موسی مارگا از این باشگاه، مهاجمی که ابتدای فصل پیش همه کاره باشگاه پورتو محسوب می شد، مهدی طارمی الان به تنهایی ستاره خط حمله این تیم پرتغالی محسوب می گردد.

رقم فسخ قرارداد عجیب پورتو برای مهدی طارمی

به گزارش پورتو، درخشش مهدی طارمی در فصل اخیر که حتی شانس آقای گلی لیگ را هم داشت مسئولان این باشگاه را نگران نموده است! آن ها نه از درخشش طارمی در ترکیب خودی بلکه نگران پیشنهاداتی هستند که قرار است برای این بازیکن از سوی دیگر تیم های مطرح اروپایی برسد.

از همین رو شایعه شده که باشگاه پورتو برای بند جدایی مهدی طارمی رقم عجیب و غریبی را گنجانده که اگر تیمی به سراغ این مهاجم ایرانی بیاید یا پشیمان گردد یا اینکه واقعا رقم هنگفت مطرح شده را بپردازد.

آنطور که در رسانه ها به این موضوع اشاره شده، باشگاه پورتو بند فسخ قرارداد 40 میلیون یورویی را در قرارداد مهدی طارمی گنجانده است! این بدان معنی است که باشگاه حاضر نمی گردد زیر این رقم بازیکن ایرانی اش را به فروش برساند. این سنگ عظیم بیش از آنکه کیسه دوختن برای تجارت در فوتبال باشد به نظر می رسد دور کردن پیشنهاداتی است که قرار است برای مهدی طارمی به باشگاه ارائه گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1377

به "رقم فسخ قرارداد عجیب پورتو برای مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم فسخ قرارداد عجیب پورتو برای مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید