دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بی تردید نقش تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می نماید.

دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه rtp استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی در پیغامی ضمن دعوت از جامعه دانشگاهیان برای حضوری آگاهانه و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که برای هر هم وطن فرصتی را ایجاد می نماید تا در مشخص سرنوشت خود گام بردارد و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن یاری کنند.

وی در پیغام خود آورده است: بی تردید نقش تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می نماید تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهور با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت کنند. دوم اسفند میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رای هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشوراست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اعلام آمادگی خود برای مشارکت فعال در عرصه انتخابات، از آحاد ملت شریف و مسلمان ایران، به ویژه جامعه بزرگ دانشگاهی خراسان رضوی، دعوت کرد تا با حضور موثر خود، ضمن رقم زدن حماسه ای دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه، دشمنان دین و ملت خود را همچون گذشته مایوس و ناامید کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 428

به "دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشگاهیان برای حضور در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید