دانشگاه علوم کشاورزی ساری، عضو اتحادیه دانشگاه های کشاورزی روسیه شد

به گزارش مجله سی نوا، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با هدف تشکیل یک شبکه علمی فراملی و توسعه و تبادل علمی و دستاورد های پژوهشی به عضویت اتحادیه دانشگاه های کشاورزی فدراسیون روسیه درآمد.

دانشگاه علوم کشاورزی ساری، عضو اتحادیه دانشگاه های کشاورزی روسیه شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به عضویت اتحادیه دانشگاه های کشاورزی فدراسیون روسیه درآمد.

تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در این خصوص گفت: با عنایت به مذاکره و توافق ریاست اتحادیه دانشگاه های کشاورزی فدراسیون روسیه، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به عنوان دوازدهمین عضو این اتحادیه پذیرش شد.

به گفته وی، هدف اصلی این اتحادیه، تشکیل یک شبکه علمی فراملی و توسعه و تبادل علمی و دستاورد های پژوهشی، استاد و دانشجو و اهتمام در حل مسائل منطقه ای است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ادامه سفر خود به روسیه، ضمن سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی ولگاگراد از موزه و آزمایشگاه های این دانشگاه نیز بازدید کرد.

وی همچنین در دیدار با تجار ایرانی در ولگاگراد دیدار و به ظرفیت منابع تولیدی و ظرفیت نیروی انسانی مازندران و بستر های آموزشی، پژوهشی و کاری فراسرزمینی استان مازندران اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 43

به "دانشگاه علوم کشاورزی ساری، عضو اتحادیه دانشگاه های کشاورزی روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم کشاورزی ساری، عضو اتحادیه دانشگاه های کشاورزی روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید