جشنواره ملی ایران بانان برگزار می شود

به گزارش مجله سی نوا، دبیرخانه جشنواره ایران بانان با اتتشار فراخوانی از انجمن ها و سازمان های مردم نهاد حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دعوت کرده است گزارش برنامه ها و عملکردهای دوسالانه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ملی ایران بانان برگزار می شود

فعالیت های نوروزی (سمن ها،سین هشتم)، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توانمندسازی و جذب مشارکت های مردمی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، فعالیت در مناطق کم برخوردار روستایی و فعالیت های زمان بحران، محورهای این جشنواره هستند.

شرکت برای انجمن های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزاد است، گزارش ها در قالب اعلام شده دبیرخانه پذیرفته می شود، گزارش های ارسالی باید به نشانی پستی دبیرخانه و نشانی سایت و تلگرام دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

بر اساس فراخوان جشنواره مهلت ارسال آثار و گزارش ها (ابتدای) اردیبهشت تا 2 مرداد 1400 است، انتخاب و داوری آثار 16 تا 20 مرداد 1400 انجام می شود و اختتامیه جشنواره هم 23 مرداد 1400 برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام(ره)، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ساختمان شماره 2 دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد واقع شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1219

به "جشنواره ملی ایران بانان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی ایران بانان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید