ثبت دومین هفته صعودی متوالی بورس ، شاخص وارد کانال 1.3 میلیون واحدی می گردد؟

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، در هفته ای که گذشت بورس تهران روندی کاملا صعودی داشت و با سپری کردن پنج روز صعودی پی درپی، برای دومین هفته پی در پی با رشد به کار خود انتها داد. در این هفته رشد شاخص کل 3.6 درصد بود و شاخص توانست سطح یک میلیون و 250 هزار واحدی را پشت سر بگذارد. شاخص کل هم وزن هم هفته ای صعودی را پشت سر گذاشت و در نهایت با قرار گرفتن در سطح 384 هزار و 181 واحدی حدود دو درصد رشد کرد.

ثبت دومین هفته صعودی متوالی بورس ، شاخص وارد کانال 1.3 میلیون واحدی می گردد؟

در این هفته بر خلاف هفته گذشته عرضه اولیه ای در بازار انجام نشد و بازگشایی شستا بعد از شفاف سازی در مورد افزایش سرمایه منجر به صف خرید میلیونی این سهم شد. در این هفته گروه فلزات اساسی روندی تقریبا خنثی داشت و رشد روزهای اول هفته خود با معاملات منفی در خاتمه هفته جبران کرد. در این هفته نمادهای پالایشی برترین عملکرد را در میان گروه های عظیم بازار داشتند و در بیشتر روزهای هفته در مدار مثبت معامله شدند.

میانگین ارزش معاملات این هفته بورس تهران بیش از 6100 میلیارد تومان بود که تقریبا یک درصد از هفته گذشته بیشتر بود. رشد این هفته بازار در حالی اتفاق افتاده که بسیاری از کارشناسان معتقدند شاخص کل در هفته آینده می تواند وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی گردد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1378

به "ثبت دومین هفته صعودی متوالی بورس ، شاخص وارد کانال 1.3 میلیون واحدی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت دومین هفته صعودی متوالی بورس ، شاخص وارد کانال 1.3 میلیون واحدی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید