تعطیلی 11 روزه تیم های ملی تکواندو، تأخیر دوباره اردوی بانوان

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با در خواست سازمان تیم های ملی ظهر روز گذشته (دوشنبه - 14 مهرماه) جلسه ای با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رئیس بانوان، هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو مردان، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی، و کادرفنی تیم های ملی تکواندو مردان و زنان و پاراتکواندو کشورمان برگزار گردید.

تعطیلی 11 روزه تیم های ملی تکواندو، تأخیر دوباره اردوی بانوان

مجوزها، محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در این جلسه مورد بحث و گفتگو نهاده شد که در نهایت تاریخ جدید از سرگیری تمرینات تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو تعیین شد و قرار شد اردوی تیم ملی تکواندو بانوان نیز که پیش از این قرار بود از 20 مهرماه شروع گردد، به 27 مهرماه موکول گردد.

طبق این برنامه اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو کشورمان روز 16 مهرماه به منظور استراحتی چند روزه به خاتمه می رسد و از 27 مهرماه همزمان با اردوی تیم ملی تکواندو بانوان در مرکز جهانی تکواندو شروع می گردد.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی و امیرمحمد بخشی تمرینات خود را سپری می نماید. در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین های تکواندو کشورمان تمرینات خود را پیگیری می نمایند.

مهلا مؤمن زاده و غزل سلطانی در وزن اول المپیکی (49- کیلوگرم) و ناهید کیانی و یلدا ولی نژاد در وزن دوم المپیکی (57- کیلوگرم) نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

نکته مهم در خصوص این خبر اینکه اردوی تیم ملی تکواندو بانوان که باید در رقابتهای انتخابی المپیک شرکت نمایند برای دومین بار به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 897

به "تعطیلی 11 روزه تیم های ملی تکواندو، تأخیر دوباره اردوی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 11 روزه تیم های ملی تکواندو، تأخیر دوباره اردوی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید