ترافیک در جاده کرج-چالوس، 2 محور مسدود هستند

به گزارش مجله سی نوا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در جهت جنوب به شمال محور کرج-چالوس (گرماب، نساء، سه راهی دیزین، دهانه جنوبی تونل کندوان، سیاه بیشه) هستیم.

ترافیک در جاده کرج-چالوس، 2 محور مسدود هستند

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در راستا جنوب به شمال محور کرج-چالوس (گرماب، نساء، سه راهی دیزین، دهانه جنوبی تونل کندوان، سیاه بیشه) هستیم.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر جاده های کشور ترافیک روان در حال حرکت است.

وی گفت: به جز جاده شهداد به نهبندان و خرم آباد پلدختر، تمامی جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

سرهنگ شیرانی اظهار داشت: شرایط جوی برای جاده های کشور از فردا تا انتها هفته بارندگی در بیشتر استان های کشور پیش بینی شده و با توجه به افزایش لغزندگی معابر و بارش ها توصیه می کنیم از سفرهای غیر ضروری خودداری شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تاکید کرد: در این شرایط رانندگی در جاده ها نیازمند آمادگی لازم، سالم بودن برف پاک کن و رعایت سرعت مطمئنه و در نظر دریافت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی است.

وی اضافه نمود: در هنگام رانندگی یکی از روش های به دست آوردن میزان مناسب فاصله طولی با خودرو جلویی، قاعده 2 ثانیه است. بدین صورت که راننده در میدان دید جلو خود یک شاخص که می تواند تابلو، تیر چراغ برق، پایه پل باشد در نظر بگیرد.

سرهنگ شیرانی در انتها گفت: به محض عبور خودرو جلویی از مقابل شاخص در نظر گرفته شده، 2 ثانیه در ذهن خود شمارش کند. اگر قبل از 2 ثانیه به نقطه شاخص رسید فاصله کم و نامناسب بوده و بعد از 2 ثانیه فاصله مناسب حفظ شده است. البته در زمان بارندگی و لغزندگی جاده می بایست این فاصله بیشتر در نظر گرفته شود.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1206

به "ترافیک در جاده کرج-چالوس، 2 محور مسدود هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در جاده کرج-چالوس، 2 محور مسدود هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید