تخفیف 50 درصدی پروانه مسکن ملی واقعیت دارد؟

به گزارش مجله سی نوا، شهردار فردوس گفت: شهرداری ها می توانند مطابق با قانون، نسبت به اعمال تخفیف 50 درصدی پروانه مسکن ملی اقدام نمایند.

تخفیف 50 درصدی پروانه مسکن ملی واقعیت دارد؟

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار از ، تعدادی از متقاضیان مسکن ملی در خراسان جنوبی به خبرنگاران اعلام کردند که پارسال طی جلسه ای در مورد صدور پروانه ساختمانی مسکن ملی، مقرر شده 50 درصد تخفیف برای این کار اعمال گردد، اما شهرداری این موضوع را تکذیب نموده است.

موضوع را از کاظمی شهردار شهر فردوس پیگیر شدیم.

کاظمی شهردار فردوس در مورد دلایل این موضوع گفت: تخفیفات محلی در اختیار شورای شهر است که به پیشنهاد شهردار و مصوبه شورا و طی روال قانونی قابل اعمال است و با توجه به محلی بودن عوارض، دستوری از سوی مراجع بالاتر قابل اقدام نیست.

او اضافه نمود: در وجه دیگر، دولت نمی تواند شهرداری را مکلف به تخفیف کند مگر اینکه جبران میزان تخفیف را در بودجه پیش بینی و به شهرداری پرداخت کند.

کاظمی با اشاره به اینکه پارسال جبران این مبلغ برای شهرداری ها انجام نشد، اظهار کرد: به دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، برنامه ریزی جهت جبران میزان تخفیف برای شهرداری ها به وسیله اعتبارات مصوب صورت گرفته است.

شهردار فردوس توضیح داد: در کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها نیز این موضوع مورد آنالیز قرار می گیرد تا جبران تخفیف ها صورت گیرد.

او بیان نمود: سال جاری پیشنهاد تخفیف 50 درصدی هزینه های پروانه مسکن ملی به شورای شهر ارسال شده است که مورد آنالیز قرار گیرد.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1273

به "تخفیف 50 درصدی پروانه مسکن ملی واقعیت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 50 درصدی پروانه مسکن ملی واقعیت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید