بازسازی بیش از 130 تاسیسات گردشگری در حلب

به گزارش مجله سی نوا، کارشناسان و متخصصان بازسازی اداره گردشگری حلب در حال آنالیز و ارزیابی آسیب های وارد شده به زیرساخت های بخش گردشگری پایتخت مالی سوریه هستند که ناشی از حملات گروه های تروریستی است.

بازسازی بیش از 130 تاسیسات گردشگری در حلب

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات قیمت ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، باسم الخطیب، مدیرعامل اداره گردشگری حلب ضمن اشاره به اینکه اداره گردشگری گزینه های بازسازی بخش گردشگری در این استان را مورد بحث و آنالیز قرار می دهد، اظهار داشت: کمیته های تخصصی برای ارزیابی و برآورد خسارت های وارد شده به بخش گردشگری ایجاد شده است و این اداره در حال آنالیز راهکارهایی جهت احیای فرایند گردشگری در استان در اسرع وقت است.

باسم الخطیب اضافه نمود: بیش از 130 تاسیسات گردشگری در حلب بازسازی شده است. ما در حال حاضر در صدد اجرای قوانین گردشگری و نظارت مثبت بر این فرایند هستیم.

مهندس الخطیب گفت: ما در وحله اول بر مستند سازی واقعیت فعلی تاسیسات گردشگری و میزان خسارت واقعی آنها و تشکیل کمیته ای برای جمع آوری اطلاعات در این زمینه تمرکز خواهیم کرد. اولویت ما مناطق گردشگری، تاریخی و باستانی در حلب قدیم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 349

به "بازسازی بیش از 130 تاسیسات گردشگری در حلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بیش از 130 تاسیسات گردشگری در حلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید