اهدای یک میلیون جلد کتاب به یک میلیون دانش آموز

به گزارش مجله سی نوا، یک میلیون جلد کتاب به یک میلیون دانش آموز از طریق وب سایت گاج مارکت اهدا می شود.

اهدای یک میلیون جلد کتاب به یک میلیون دانش آموز

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران مدیران ارشد انتشارات گاج تصمیم گرفتند یک میلیون جلد کتاب را از طریق سایت گاج مارکت در کمپینی 100 روزه (از 23 اسفند 98 لغایت 31 خرداد 99) اهداء نمایند تا مسئولیت اجتماعی خود را در شرایط امروزی در راستای تقویت و ارتقاء سیستم آموزشی انجام دهد.

ابوالفضل جوکار مدیر عامل گاج در مورد کمپین اهدای کتاب گفت: تصمیم گرفتیم یک میلیون جلد کتاب به ارزش بیش از پنجاه میلیارد تومان را در تمامی پایه های تحصیلی، به یک میلیون دانش آموزان اهدا نماییم.

وی اضافه نمود: هدف از این کار کمک به دانش آموزان عزیز در این روز های سخت است و امیدوارم دانش آموزان بتوانند از این کتاب ها نهایت بهره را ببرند و از برنامه تحصیلی خود باز نمانند.

جوکار در خاتمه گفت: گاج نزدیک به 2سال است که فعالیت های خود را بر بستر آنلاین عرضه می کند و در این راستا 2 اپلیکیشن و وب سایت www.gajmarket.com و www.gajino.com را خلق کرده که گاج مارکت؛ فروشگاه آنلاین کتاب و نوشت افزار است و هدف گاجینو؛ آموزش آنلاین شامل کتاب، فیلم درسی، آزمون آنلاین و... است؛ که هر دو محصول در این روز های سخت کرونایی بسیار کاربردی است.

شایان به ذکر است گاج در 24 آبان ماه 98 نیز به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی 150.000 جلد کتاب را به ارزش 9 میلیارد تومان به خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت اهدا به کتابخانه های سراسر کشور تحویل داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 511

به "اهدای یک میلیون جلد کتاب به یک میلیون دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای یک میلیون جلد کتاب به یک میلیون دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید