تور ارزان اروپا: اعتراضات گسترده در اروپا علیه محدودیت های کرونا

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، اعمال محدودیت های کرونایی در کشورهای مختلف اروپایی با واکنش اعتراضی شهروندان قاره سبز روبرو شده و در کشورهای مختلف اروپا تظاهرات اعتراضی علیه محدودیت های ناشی از کرونا برقرار شده است.

تور ارزان اروپا: اعتراضات گسترده در اروپا علیه محدودیت های کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در همین ارتباط گزارش شده که هزاران نفر از شهروندان آلمان در فرانکفورت برای اعتراض به اقدامات دولت به خیابان ها آمدند و این تظاهرات به درگیری معترضان و پلیس انجامید که در نتیجه آن تعدادی از شهروندان آلمانی نیز دستگیر شدند.

بعلاوه از بعدازظهر روز شنبه جمعیت زیادی از شهروندان ایتالیایی در شهر تورین تجمع کردند و خواهان سرانجام محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در این کشور شدند.

روز گذشته کارل لوترباخ وزیر بهداشت آلمان درباره موج پنجم بزرگ و گسترده کرونا در این کشور به علت سویه اومیکرون، هشدار داده بود.

لوترباخ در جمع خبرنگاران در شهر هانوفر در این باره گفت که مطالعات در کشورهای دیگر نشان داده است که سرایت سویه اومیکرون سریع تر از انواع قبلی صورت می گیرد.

وی گفت: به نظر من نمی توانیم جلوی موج اومیکرون را در کشورمان بگیریم، این یک چالش بزرگ برای بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه ما و بعلاوه برای کل جامعه خواهد بود.

وزیر بهداشت آلمان از مردم این کشور خواست تا اقدامات و پروتکل های بهداشتی جهت مبارزه با ویروس کرونا را در طول تعطیلات کریسمس رعایت نمایند و مکرراً آزمایش بدهند.

موج چهارم کرونا در آلمان در این هفته پس از اعمال محدودیت های شدیدتر به وسیله دولت آغاز به تثبیت کرد اما مقامات این بار از توسعه سریع نوع اومیکرون در کشورهای همسایه نگران هستند.

مؤسسه رابرت کخ در این کشور در روز آدینه 50 هزار و 968 مورد نو ابتلاء به ویروس کرونا و 437 مورد مرگ را گزارش کرد.

این کشور در اوایل این ماه با نزدیک به 75 هزار مورد ابتلاء و بیش از 500 مرگ در یک روز بیشترین تعداد روزانه موارد ابتلاء به ویروس کرونا را ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1680

به "تور ارزان اروپا: اعتراضات گسترده در اروپا علیه محدودیت های کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: اعتراضات گسترده در اروپا علیه محدودیت های کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید