استقبال روس ها از محصولات هواوی

به گزارش مجله سی نوا، شرکت هواوی در سه ماهه سوم سال 2020 بازار فروش آنلاین گوشی های هوشمند روسیه را رهبری کرده است. به نظر می رسد هواوی اکنون باید به این موضوع افتخار کند.

استقبال روس ها از محصولات هواوی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

این شرکت در نتیجه تحریم های ایالات متحده از یک طرف با فشار روبرو است، اما از طرف دیگر پیروز به زنده ماندن در بازار های خاص می شود. روسیه یکی از این بازار ها است و به نظر می رسد خریداران روس علاقه زیادی به محصولات این شرکت چینی دارند.

Counterpoint Research گزارشی از بازار گوشی های هوشمند در روسیه برای سه ماهه سوم سال 2020 منتشر کرده است. اگرچه به طور کلی اوضاع برای هواوی بد به نظر می رسد، اما با داشتن سهم 27.8 ٪ همچنان پیشرو در فهرست حمل و نقل تلفن های هوشمند آنلاین است. این رقم، نسبت به سال 2019، 2.2 ٪ افزایش داشته در این میان، سری آنر 30 برندی که به نوعی برند خواهر هواوی در نظر گرفته می شود، به آن کمک می کند تا بیشترین سهم آنلاین را در مدل های 5G داشته باشد.

به طور کلی فروش تلفن های هوشمند در روسیه 5 ٪ سالانه (سال به سال) افزایش می یابد در حالی که فروش آنلاین تلفن های هوشمند در سه ماهه سوم 2020 به 34 ٪ رسیده است. گزارش ها می گوید که هنجار های سخت گیرانه برای فاصله عمومی همراه با پیشنهاد های تبلیغاتی مانند هدایا باعث افزایش فروش آنلاین می شود.آنر برای افزایش فروش خود هدایای نقدی ارائه داد و این شرکت و شرکت هایی مانند شیائومی پیروز شدند سامسونگ را با مدل های تهاجمی شکست دهند. در حقیقت، این گوشی دارای 5 مدل از 10 گوشی هوشمند برتر آنلاین است که ردمی نوت 8 Pro، 8A، نوت 9 سه دستگاه برتر آن است. شرکت چینی ریلمی با افزایش سالانه 1.7 ٪ در سهم خود پیروز شد برای اولین بار وارد 5 تیم برتر شود.

اگرچه سامسونگ در روسیه هنوز هم درآمد کلی برتر را در بخش های آفلاین و آنلاین دارد، اما سهم آنلاین خود را به هوآوی از دست داد. در واقع، Galaxy A51، A31 آن از جمله دستگاه های پرفروش آنلاین و آفلاین است، اما سهم سه ماهه اخیر بازار را به هواوی واگذار کرد.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 999

به "استقبال روس ها از محصولات هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال روس ها از محصولات هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید