ادامه دورکاری کارمندان در یزد

به گزارش مجله سی نوا، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد گفت: دورکاری یک سوم کارکنان اداری یزد با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال به قوت خود باقی است.

ادامه دورکاری کارمندان در یزد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، فخرالسادات خامسی هامانه در گفتگو با مهر اظهار کرد: دستورالعمل اعمال دورکاری و مرخصی برای یک سوم از پرسنل اداری با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و افراد دارای بیماری زمینه ای تا زمان ابلاغ دستورالعمل جدید به قوت خود پابرجاست.

وی عنوان کرد: زمان پایان فعالیت روزانه اصناف با ریسک کم و متوسط، به جز نانوایی ها، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها و گوشت و مرغ فروشی ها، همچنان ساعت 20 است.

خامسی هامانه بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و اضافه کرد: شرایط هنوز عادی نیست و شهفرایندان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد نیز گفت: کادر درمان که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز با همه وجود برای معالجه بیماران، تلاش کرده اند، خسته هستند و باید مردم برای حل این بحران، اصول پیشگیری را رعایت کنند.

دکتر محمدحسین توحیدی فر در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: برخی از مردم خیال می کنند مشکل این ویروس به صورت کامل حل شده و دیگر منتقل نمی شود.

وی ادامه داد: هرچند فرایند کرونا در استان به خاطر همکاری گذشته مردم و تلاش کادر درمانی و پزشکی فرایند نزولی پیدا کرده، ولی این به معنای حل مشکل و عادی شدن زندگی و ترددها نیست.

این پزشک اظهار کرد: برای حل کلی ویروس کرونا مردم باید توصیه های پزشکان به خصوص طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 610

به "ادامه دورکاری کارمندان در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه دورکاری کارمندان در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید