اختلاف فاحش و میلیاردی پرسپولیس با شهرخودرو به خاطر یحیی

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولس در نخستین روزهای حضور خود در این پست خواستار تسویه با باشگاه شهرخودرو مشهد شده بود تا بتواند پرونده اقتصادی مربوط به شکایت نماینده مشهد از این باشگاه را انتها دهد.

اختلاف فاحش و میلیاردی پرسپولیس با شهرخودرو به خاطر یحیی

او با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نیز جلساتی را در تهران و مشهد برگزار کرد تا مشکل را حل نماید اما پس از ابهامات در مورد حضور مالک باشگاه شهرخودرو در دفتر خود امور نهایی مربوط به این پرونده نیز به شخص دیگری سپرده شد.

باشگاه شهرخودرو نیز بلافاصله پرونده بدهی پرسپولیسی ها را به جریان انداخت تا بتواند علاوه بر دریافت به جامانده مبلغ رضایتنامه یحیی گل محمدی جریمه دیرکرد آن را نیز دریافت کند.

شهرخودرو در حالی خواستار دریافت 16 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس است که سمیعی معتقد است مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان از بدهی سرخ ها به مشهدی ها باقی مانده است. اختلاف رقم فاحش که مانع از توافق دوباره سرخ ها با مشهدی ها شده است.

مسئولان تازه وارد اقتصادی باشگاه شهرخودرو نیز حاضر به مذاکره درباره تغییر این رقم هم نیستند و پاسخ تلفن مسئولان باشگاه پرسپولیس را در 10 روز گذشته نداده اند.

از این رو سمیعی در کوشش است هرچه سریعتر مقدمات سفر به مشهد را فراهم کند تا پای میز مذاکره با مدیران شهرخودرو نشسته و بر سر به جامانده بدهی خود به توافق برسند.

باشگاه شهرخودرو بابت طلب خود از سرخپوشان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نموده است تا بتواند پول خود را از این نهاد بین المللی دریافت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1173

به "اختلاف فاحش و میلیاردی پرسپولیس با شهرخودرو به خاطر یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف فاحش و میلیاردی پرسپولیس با شهرخودرو به خاطر یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید