طراحی سایت: آژانس اتمی و ایران درباره نصب دوربین در سایت کرج توافق کردند

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد ایرانی و غربی ادعا کرد که تهران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای نصب دوربین های نظارتی در تأسیسات ساخت سانتریفیوژ در کرج توافق نموده اند.

طراحی سایت: آژانس اتمی و ایران درباره نصب دوربین در سایت کرج توافق کردند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

بر اساس ادعای این روزنامه آمریکایی، این توافق قرار است به زودی به مرحله اجرا درآید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از همایش گردهمایی رؤسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه که با حضور وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه برگزار گردید، امیرعبداللهیان در سخنانی اعلام نموده بود: گفتگوهای عزت مندانه از ابتدای عمر دولت در دستور کار بوده و کماکان نیز همین رویکرد با جدیت و سخت کوشی تیم مذاکره کننده دنبال می گردد.

وی با اشاره به نحوه تعامل ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و اینکه این سازمان بین المللی در مقاطعی از ابزار فنی برای تاثیرگذاری سیاسی بر گفتگوهای وین استفاده نموده گفت: شب گذشته به توافق خوبی با آژانس دست پیدا کردیم که می تواند بعضی نگرانی های ادعایی درخصوص برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را بر طرف نموده و تداوم بیش از پیش همکاری های متقابل با آژانس را در پی داشته باشد.

لازم به ذکر است که در پی اقدام خرابکارانه علیه مجتمع تسا در کرج، تهران اعلام نموده بود که تنها پس از آنالیز های فنی و امنیتی نهادهای مسئول، اجازه سرویس یا تعویض دوربین ها را خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1575

به "طراحی سایت: آژانس اتمی و ایران درباره نصب دوربین در سایت کرج توافق کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: آژانس اتمی و ایران درباره نصب دوربین در سایت کرج توافق کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید