آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه به چند شیوه

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/خوزستان رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به چند شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید، گفت: علاوه بر اینکه آموزش حضوری داریم، دانش آموزانی که تمایل به حضور در مدرسه ندارند، از ظرفیت شبکه شاد استفاده می نمایند و همچنین بسته های آموزشی شامل محتواهای الکترونیکی آموزشی در اختیار این دانش آموزان قرار داده ایم.

آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه به چند شیوه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی ممبینی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دو هفته ابتدایی شروع سال تحصیلی جدید برای رصد حضور دانش آموزان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این دو هفته را آزمایشی در نظر گرفتیم تا آنالیز کنیم که چند درصد از دانش آموزان با نیازهای ویژه به صورت حضوری و چند درصد دیگر به صورت غیرحضوری تحصیل می نمایند.

وی اضافه کرد: پس از اینکه تعداد دانش آموزانی که در مدرسه حضور پیدا می نمایند معین شد، به صورت رایگان سرویس مدرسه در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در مورد آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه گفت: علاوه بر اینکه آموزش حضوری داریم، دانش آموزانی که تمایل به حضور در مدرسه ندارند، از ظرفیت شبکه شاد استفاده می نمایند. همچنین بسته های آموزشی شامل محتواهای الکترونیکی آموزشی در اختیار این دانش آموزان قرار داده ایم تا در تحصیل دچار مشکل نشوند.

ممبینی بیان نمود: کوشش ما بر این است که دانش آموزان با نیازهای ویژه از تحصیل بازنمانند و هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نشود. همچنین برای دانش آموزان ناشنوا علاوه بر اینکه آموزش حضوری داریم، صدا و سیما نیز آموزش های اشاره ای را برای این دانش آموزان در نظر گرفته است.

وی گفت: پیش از شروع سال تحصیلی جدید هر کدام از استان ها محتواهای آموزشی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه فراوری نموده و در اختیار سازمان مدارس استثنایی قرار داده اند تا آن ها را در شبکه شاد بارگذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 867

به "آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه به چند شیوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه به چند شیوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید