4 علت برای سفر به آفریقا

به گزارش مجله سی نوا، سفر به قاره سیاه، آقریقا

بالاخره آفریقا توانست، از ترس بیماری ابولا نجات پیدا کند، این موضوع صنعت گردشگری این قاره را در سال 2015 به نابودی کشاند. سازمان گردشگری دنیای UNWTO گفت که صحرای جنوبی آفریقا، منطقه ای است که سریعترین رشد را (در زمینه گردشگری) در سراسر دنیا داشته است. رشدی سیزده درصدی در چهار ماه اول 2016 داشته که این مقدار به مراتب بیشتر از میانگین 5 درصدی دنیای است.

4 علت برای سفر به آفریقا

شروین باندا، مدیر شرکت African Travel، طی یک نظرسنجی علت تمایل بیشتر مردم برای سفر به آفریقا را به این توضیح بیان نموده است:

  • سفر به آفریقا جزو لیست آرزوهای بیشتر مردم قرار گرفته است. سفر به آفریقای جنوبی، تجربه ای منحصر به فرد است که نمی توان آن را در جایی دیگر تجربه کرد. متمایز بودن سفر به آفریقا، حقیقتی آشکار است که با هیچ سفر دیگری قابل مقایسه نیست.
  • آفریقا، سرزمین عجایب است. سرزمینی، سرشار از فرهنگ های گوناگون. در های آفریقا، طیف برنامه های گردشگری با هزینه های مختلفی که به جهانگرد ها ارائه می گردد بسیار گسترده است. برای مثال، جهانگرد ها می توانند با انتخاب تور اوگاندا و تازانیا، هم از گوریل ها و شامپانزه های اوگاندا و هم از مهاجرت بزرگ سالیانه گاومیش ها در تانزانیا تماشا نمایند.
  • با سفر به آفریقای جنوبی، می توانید پنج حیوان بزرگ و با اهمیت این سرزمین را ببینید، که شامل شیر، بوفالو، کرگدن، فیل و گربه وحشی می گردد. بعلاوه در فصل پرآب شدن دلتای بوتساوانا، سیاحت در این منطقه بسیار مجذوب کننده است. زمانی که در این دلتا سیل براه می افتد، رفتار حیوانات کاملا تغییر می نماید. تکاپوی حیوانات شکارچی برای شکار، بسیار زیبا و تماشای است.
  • علی رغم اینکه بیشتر مردم تصور می نمایند که تماشای های تمام قاره آفریقا یک نواخت و یکسان است اما هرکدام از کشورهای آفریقایی زیبایی و جاذبه های جهانگردی منحصر به فردی دارند.
منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1661

به "4 علت برای سفر به آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 علت برای سفر به آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید