19 فیلم DC که بعد از جوخه انتحار اکران می شوند (با تاریخ انتشار)

به گزارش مجله سی نوا، دی سی با اکران چندین فیلم در آینده پس از جوخه انتحار، قرار است اوقات هیجان انگیزی را برای هواداران کمیک های دی سی رقم بزند.

19 فیلم DC که بعد از جوخه انتحار اکران می شوند (با تاریخ انتشار)

به علت تغییرات متعدد در بین عوامل سازنده و رهبران پروژه ها، راستا ساخت فیلم های دنیای دی سی کمی با چالش رو به رو شد. خوشبختانه بسیاری از این موارد در زیرمجموعه فیلم های دی سی که چند سال پیش ایجاد شده بود، حل شد. در حال حاضر راهی روشن پیش روی این دنیای سینمایی است که قرار است فیلم ها بر اساس آن توسعه یابند.

این راستا ارتباطی با ایجاد یک دنیای تازه پیوسته یا فیلمی گروهی مانند لیگ عدالت ندارد. زیرمجموعه فیلم های دی سی میخواهد چندین فیلم مستقل را منتشر کند که به صورت آزاد فراوری شوند، بدون این که نویسندگان، کارگردانان و تهیه نمایندگان نگران تداوم سایر پروژه های در حال توسعه باشند. این بدان معنا نیست که دنیای فیلم های زک اسنایدر دیگر ادامه پیدا نخواهد نمود، فقط آن طور که خیلی از هواداران می خواستند، پیش نخواهد رفت. ازرا میلر، گال گادوت و جیسون موموآ همان فلش، زن شگفت انگیز و آکوامن باقی می مانند و حالا دو بازیگر دیگر بتمن در کنار بن افلک حضور خواهند داشت و چندین قهرمان و شرور تازه به آن ها ملحق می شوند.

در حال حاضر، شش فیلم دی سی با تاریخ قطعی اکران در سینما تعیین هستند و انتظار می رود شش فیلم دیگر در سال های 2022 و 2023 منتشر شوند و بعضی از آن ها در اچ بی او مکس پخش خواهند شد. با این حال، بیشتر این فیلم ها آن قدر پیشرفت ننموده اند که تاریخ شروع فراوری یا تاریخ اکران داشته باشند اما با نزدیک شدن به سرانجام سال 2021، این شرایط تغییر خواهد نمود (توجه: فقط فیلم های در حال توسعه و فعال، در این لیست گنجانده شده اند. فیلم های دیگری هم در دست ساخت هستند اما آن ها یا به حالت تعلیق درآمده اند یا در حال تغییر هستند.)

1. بتمن (The Batman)

4 مارس 2022 (13 اسفند 1400)

بعد از بازی در فیلم های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت و لیگ عدالت، بن افلک قرار بود نویسندگی، کارگردانی، تهیه نمایندگی و بازی در یک فیلم مختص به بتمن را برعهده بگیرد اما در نهایت به توافق نرسید. افلک در سال 2017 از نقش بتمن استعفا داد اما حالا دوباره قرار است در یک فیلم تازه دی سی بازی کند و شرکت برادران وارنر از این که بتمن شخصیت اول اولین فیلم مجموعه تازه آن ها باشد استقبال می نماید.

مت ریوز کارگردانی فیلم بتمن را بر عهده دارد و رابرت پتینسون در نقش بروس وین یا بتمن بازی می نماید. برخلاف تصورات قبلی که نشان می داد بتمن تازه شروع به مبارزه نموده است اما او در این فیلم در دومین سال مبارزه خود با مجرمان نهاده شده است. این فیلم، اولین فیلم از سه گانه تازه خواهد بود و برای اولین بار در قرن بیست و یکم، اشراری مانند ریدلر و پنگوئن در آن حضور خواهند داشت. علاوه بر این سری فیلم تازه، قرار است یک سریال اسپین آف (پیش مقدمه) از بتمن با موضوع شهر گاتهام ساخته شود که تقریبا رویدادهای یک سال قبل از فیلم بتمن را روایت می نماید.

2. لیگ قهرمانان حیوانات خانگی (DCs League of Super-Pets)

20 مه 2022 (30 اردیبهشت 1401)

انیمیشن های دی سی معمولا مستقیما به صورت دی وی دی منتشر می شوند یا در صورت تقاضا، در سرویس های پخش، به نمایش درمی آیند اما فیلم آینده لیگ قهرمانان حیوانات خانگی با نویسندگی و کارگردانی جرد استرن، حکایت متفاوتی دارد. این فیلم به اسم یک فیلم مهم تابستانی برای دی سی پخش می شود و مطمئنا منحصر به فرد خواهد بود. به جای داشتن بتمن یا سوپرمن، در این انیمیشن شاهد حیوانات خانگی ابرقهرمانان هستیم. دواین جانسون در نقش کریپتو و کوین هارت در نقش ایس در این فیلم حضور دارند و صحبت هایی در خصوص حضور جامپا و سوپرکت هم شده اما در حال حاضر قطعی و رسمی نیست. صداپیشگان فیلم، کیانو ریوز، ناتاشا لیون، جان کرازینسکی، کیت مک کینون، ونسا بایر، جمیله جمیل و دیه گو لونا خواهند بود.

3. بلک آدام (Black Adam)

29 جولای 2022 (7 مرداد 1401)

مدت ها قبل از این، دواین جانسون قرار بود در نقش اصلی فیلم بلک آدام بازی کند. این فیلم به کارگردانی ژائوم کولت سرا در سال 2022 اکران می شود و در آن، دنیای دی سی به روش هایی جالب توسعه می یابد که یکی از آن ها، معرفی انجمن عدالت آمریکا است. این انجمن به اسم نسخه طلایی لیگ عدالت شامل هاوکمن، سایکلون، اتم اسمشر و دکتر فیت خواهد بود و احتمالا قهرمانان دیگری مانند گردباد قرمز هم در آن حضور خواهند داشت. این شخصیت ها بخشی از داستان هستند اما روایت اصلی بر آدام و داستان او متمرکز است که در نهایت منجر به رقابت او با شزم می شود. شخصیت بلک آدام اولین بار در سال 2019 و در فیلم شزم مورد اشاره نهاده شد و در خصوص رقابت این دو شخصیت، صحبت شد. هم چنین انتظار می رود که این قسمت اولین فیلم از سری فیلم های بلک آدام در آینده باشد. اگرچه هنوز تعیین نیست که چگونه یا چه زمانی این اتفاق بیافتد.

4. فلش (The Flash)

4 نوامبر 2022 (13 آبان 1401)

چهار سال پس از اکران اولین فیلم فلش در سینماها، این فیلم تازه قرار است به طور رسمی چنددنیای دی سی را ایجاد کند. ازرا میلر دوباره نقش فلش را بازی می نماید و بن افلک در آخرین حضور خود در نقش بتمن، در کنار او حضور دارد. با این حال، موضوعی که داستان را هیجان انگیزتر می نماید این است که مایکل کیتون هم برای اولین بار در 30 سال گذشته، به اسم بتمن به فیلم باز می شود.

این فیلم به کارگردانی اندی موسکیتی از داستان کمیک فلش پوینت الهام می گیرد که در آن، بری برای نجات مادرش به گذشته برمی شود و یک جدول زمانی تازه ایجاد می نماید که احتمالا از این طریق با هر دو نسخه بتمن روبرو می شود. علاوه بر این، فیلم، ساشا کال را به اسم سوپرگرل معرفی می نماید اما سایبورگ دیگر در آن حضور نخواهد داشت. در مجموع، انتظار می رود که این فیلم، دنیای دی سی را بازنمایی کند و پایه و اساس سری تازهی از خطوط داستانی باشد و افسانه های دی سی را فراتر از دنیا زک اسنایدر، توسعه دهد.

5. آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom)

16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401)

فیلم آکوامن به سرعت به یکی از پرفروش ترین فیلم های دی سی تبدیل شد، بنابراین منطقی است که برادران وارنر در پی ساخت دنباله آن باشند. در این فیلم، جیسون موموآ به اسم آکوامن، امبر هرد در نقش مرا، پاتریک ویلسون در نقش استاد اقیانوس و یحیی عبدالمطین در نقش مانتای سیاه حضور دارند. جیمز وان کارگردان این پروژه است و موموآ این بار نسبت به فیلم اول، تاثیر بیشتری بر داستان دارد. او حتی زمانی که اولین فیلم در سال 2018 منتشر شد، ایده ای را برای ساخت دومین فیلم به استودیو پیشنهاد داده بود.

بخش قابل توجهی از اولین فیلم، صرف معرفی دنیای آتلانتیس و امپراتوری زیر آب به مخاطبان شد اما حالا قرار هفت پادشاهی آتلانتیس بیشتر آنالیز شود و علاوه بر آن یک پادشاهی گمشده هم در فیلم دوم معرفی خواهد شد. تعیین نیست که آرتور کاری، این بار از چه کسی به اسم شخصیت منفی استفاده می نماید اما با توجه به باقی ماندن مانتای سیاه در داستان، احتمالا تماشاگران باید شاهد نبرد او و آکوامن در قسمت دوم باشند.

6. شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods)

2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402)

پس از انتشار اولین فیلم، بلافاصله مراحل ساخت شزم 2 در دستور کار نهاده شد. قسمت دوم با اسم رسمی شزم! خشم خدایان، دنباله ای است که در آن، اشر آنجل و زکری لوی به ترتیب در نقش بیلی باتسون و شزم بازی می نمایند و دیوید سندبرگ هم کارگردانی آن را بر عهده دارد. بازیگران اصلی هم، به غیر از میشل بورت، در این فیلم نقش آفرینی می نمایند و هم چنین گریس فولتون در هر دو نقش مری برومفیلد و نسخه ابرقهرمانش، مری مارول، بازی می نماید. راشل زگلر، لوسی لیو و هلن میرن هم به این تیم ملحق می شوند. جزئیات طرح داستان هنوز فاش نشده است اما همه چیز نشان از آن دارد که خدای اطلس یا حداقل دختران اطلس، در داستان فیلم حضور دارند. فیلم برداری شزم در حال پیگیری است و این اثر در تاریخ 2 ژوئن 2023 منتشر می شود و بدین ترتیب عوامل سازنده، پس از فرآیند فراوریی طولانی، می توانند نفسی تازه نمایند.

7. بت گرل (Batgirl)

2022 یا 2023

یکی از اولین فیلم های تازه دی سی که به طور انحصاری در اچ بی او مکس منتشر می شود، بتگرل خواهد بود. عادل الاربی و بلال فلاح کارگردانان فیلم هستند و فیلم نامه را کریستینا هادسون می نویسد که پیش از این بر روی داستان های پرندگان شکاری و فلش، کار نموده است. لزلی گریس پس از بازی در فیلم در ارتفاعات، رسما برای بازی در نقش باربارا گوردون انتخاب شد. جزئیات داستان در حال حاضر تعیین نیست اما انتظار می رود که بتگرل در سال 2022 یا 2023 اکران شود. این فیلم به نوعی بازگشت بتگرل به دنیای دی سی و سینما خواهد بود، زیرا آلیشیا سیلورستون قبلا این شخصیت را در فیلم بتمن و رابین در سال 1997 بازی نموده بود.

8. بلو بیتل (Blue Beetle)

2022 یا 2023

به غیر از بتگرل، یکی دیگر از فیلم هایی که انحصارا در سال 2022 یا 2023 در اچ بی او مکس منتشر می شود، بلو بیتل است که بر اساس داستان شخصیت جیمی ریس ساخته می شود. قدرت او از یک اسکاراب بیگانه ریشه می گیرد که به ستون فقرات او متصل است. او پیش از این، در کمیک ها اغلب در کنار تایتان های نوجوان و گروه عدالت جوان و هم چنین دوستش، بوستر گولد، به تصویر کشیده شده است. هنوز تعیین نیست که آیا ابرقهرمانان دیگری در فیلم او حضور خواهند داشت یا خیر اما این اطلاعات بعدا معلوم می شود. بلو بیتل فیلم برداری خود را در سال 2021 شروع نموده و ژولو مریدونا در نقش اصلی بازی خواهد نمود و کارگردانی و نویسندگی پروژه را به ترتیب آنجل مانوئل سوتو و گرت دانت آلکاسر بر عهده دارند.

9. سوپرگرل (Supergirl)

2022 یا 2023

در چند سال گذشته، صحبت از ساخت فیلم سوپرگرل می شد تا این که برادران وارنر بازیگر مناسب (ساشا کال) را برای نقش آفرینی شخصیت سوپرگرل پیدا کردند و امیدوارند که فرایند ساخت این فیلم هر چه سریع تر، رو به جلو برود. در جلسه ای بین عوامل فراوری در سال 2021، تعیین شد که دی سی میخواهد این فیلم را در سال 2022 یا 2023 منتشر کند.

10. سپاه فانوس سبز (Green Lantern Corps)

سال 2022 یا 2023 (دقیق تعیین نشده است)

این پروژه یکی از اولین دسته فیلم هایی بود که برداران وارنر در سال 2014 اظهار داشت که قصد ساخت آن را دارد اما جزو مواردی مانند سایبورگ و لیگ عدالت 2 است که هنوز منتشر نشده اند. این استودیو در طول این سال ها چندین فیلم نامه به نویسندگان مختلف سفارش داده است که آخرین آن ها در سال 2019 از جف جانز بود. تنها پیشرفت قابل توجه در پروژه، این است که اعلام شد این فیلم بخشی از لیست انتشار برادران وارنر در سال 2022 و 2023 است. علاوه بر این، شخصیت جان استوارت از لیگ عدالت زک اسنایدر حذف شد زیرا برادران وارنر برای او برنامه های دیگری دارد و احتمالا می خواهد از او در سپاه فانوس سبز استفاده کند. در حال حاضر، هیچ خبری وجود ندارد و معلوم نیست این این فیلم ادامه سریال تلویزیونی سپاه فانوس سبز خواهد بود یا خیر.

11. زاتانا (Zatanna)

سال 2022 یا 2023 (دقیق تعیین نشده است)

دنیای سینمایی دی سی تا به امروز درباره خدایان، بیگانگان و همه چیزهای دیگر، فیلم هایی داشته اما تا حالا در خصوص جادو اثری نساخته است. زاتانا فیلمی بر اساس شخصیتی به همین نام است که قدرت او با خواندن چند ورد به نمایش درمی آید. مدتی است که فیلمی در خصوص زاتانا در دست ساخت است اما فرایند توسعه آن، فعلا متوقف شده است. در اوایل سال 2021 اعلام شد که زاتانا در لیست پخش دی سی در سال 2022 و 2023 نهاده شده است. امرالد فنل در حال نگارش فیلمنامه پروژه است اما کارگردان فیلم هنوز تعیین نیست. با توجه به این که فنل به تازگی برای فیلم نامه فیلم زن جوان آینده دار، برنده جایزه اسکار و نامزد برترین کارگردانی شد، به نظر می رسد او برترین گزینه برای راهنمایی این فیلم باشد.

12. شوک استاتیک (Static Shock)

سال 2022 یا 2023 (دقیق تعیین نشده است)

در سال 2020 اعلام شد که فیلم شوک استاتیک به تهیه نمایندگی مایکل بی جوردن و رجینالد هادلین ساخته خواهد شد. رندی مک کینون در حال نوشتن فیلم نامه این پروژه است. تعیین نیست که این فیلم در اچ بی او مکس پخش شود یا خیر. والتر حمادا، سرپرست دی سی اسم کرد که این اثر می تواند مستقیما در اچ بی او منتشر شود اما هنوز چنین چیزی تایید نشده است. این فیلم هم قرار است در سال 2022 یا 2023 انتشار یابد.

13. زن شگفت انگیز 3 (Wonder Woman 3)

بلافاصله پس از انتشار زن شگفت انگیز 1984 در سال 2020، اعلام شد که قرار است قسمت سوم این فیلم هم ساخته شود. پتی جنکینز دوباره نویسندگی و کارگردانی دنباله فیلم را بر عهده دارد و گال گادوت هم به جای دیانا پرنس ایفای نقش می نماید. احتمالا داستان فیلم در دنیای مدرن روایت شود اما هنوز جزئیات آن تعیین نیست. جنکینز اکنون در حال کار بر روی پروژه آینده جنگ ستارگان است که قرار است در دسامبر 2023 اکران شود. بنابراین زن شگفت انگیز 3 تا سال 2024 منتشر نخواهد شد.

14. آمازون ها (The Amazons)

داستان این اسپین آف زن شگفت انگیز، روی آمازون ها و جزیره تمیسکیرا متمرکز است و سرگذشت پتی جنکینز و جف جانز را روایت می نماید. نام این فیلم فعلا به طور آزمایشی، آمازون ها گذاشته شده و جنکینز، تهیه نماینده آن است اما کارگردانی اثر را بر عهده نخواهد داشت. بعد از اکران فیلم زن شگفت انگیز 1984، هیچ خبر دیگری از این اسپین آف منتشر نشده است.

15. بلک هاوک (Blackhawk)

استیون اسپیلبرگ سال هاست که می خواهد یک فیلم از بلک هاوک بسازد. احتمالا این فیلم درباره خلبان بلک هاوک و اسکادران او در جنگ دنیای دوم خواهد بود و در حال حاضر اسپیلبرگ فرصت ساخت چنین فیلمی را پیدا نموده است. او در سال 2018 کارگردانی فیلم را قبول کرد و فیلم نامه آن را همکار قدیمی اش، دیوید کوپ می نویسد. برنامه این بود که فراوری فیلم پس از اتمام پروژه دیگر اسپیلبرگ به نام وست ساید شروع شود اما او بعد از این پروژه، به سراغ ساخت فیبلمنز رفت. در حال حاضر، فیلم بلک هاوک مراحل پیش فراوری را طی می نماید.

16. اورمن (Hourman)

فیلم اورمن به نویسندگی گاوین جیمز و نیل وایدنر، با پشتیبانی شرکت تفریح چرنین (سازنده سه گانه سیاره میمون ها)، در حال توسعه است. تعیین نیست کدام نسخه از شخصیت اورمن در فیلم حاضر می شود. برادران وارنر، سال ها پیش کوشش کرد تا با یاری رکس تایلر یک نسخه از اورمن را اقتباس کند که نتوانست اما اکنون دوباره این فرصت را دارد تا شانس خود را امتحان کند.

17. جوکر 2 (Joker 2)

تاد فیلیپس در حال نوشتن دنباله ای برای جوکر است و انتظار می رود خواکین فینیکس دوباره نقش جوکر را بازی کند. در ابتدا قرار بود جوکر فقط یک قسمت داشته باشد اما موفقیت تجاری بی نظیر قسمت اول و هم چنین بردن چندین جایزه از جمله اسکار برترین بازیگر مرد برای فینیکس، سازندگان را وسوسه کرد تا در پی فراوری دنباله آن باشند. جوکر 2 هنوز در مراحل اولیه تواید است اما تیم سازنده به سختی روی آن کار می نمایند.

18. بازسازی سوپرمن (Superman reboot)

برادران وارنر در حال آنالیز گزینه های مختلف هستند تا به جای ساخت فیلم مرد پولادین 2، فیلمی دیگر را فراوری نمایند. یکی از این گزینه ها، بازسازی فیلم سوپرمن به وسیله جی جی آبرامز است. این فیلم که هنوز بدون اسم است، به وسیله تانیشی کوتس نوشته می شود و قرار است که در آن، یک بازیگر سیاه پوست در نقش سوپرکت بازی کند. هدف این شرکت، روایت داستان اساطیری سوپرمن به شیوه ای تازه است. قابل ذکر است که این فیلم سوپرمن جدا از پروژه سوپرمن مایکل بی جوردن ساخته می شود که قرار است به صورت یک مجموعه تلویزیونی در اچ بی او مکس منتشر شود.

19. لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark)

برنامه برادران وارنر این است تا به واسطه سریال ربات بد، لیگ عدالت تازهی را به وجود آورد که شامل چندین فیلم و سریال تلویزیونی دیگر است. هنوز فیلم خاصی برای حضور در این لیگ تایید نشده است، اگرچه ممکن است فیلم زاتانا بتواند به این دنیای تازه سینمایی متصل شود. در حال حاضر، اولین پروژه این مجموعه، یک سریال تلویزیونی به نام لیگ عدالت تاریک برای اچ بی او مکس است که جی جی آبرامز و بن استفنسون تهیه نمایندگی آن را بر عهده دارند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1410

به "19 فیلم DC که بعد از جوخه انتحار اکران می شوند (با تاریخ انتشار)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 فیلم DC که بعد از جوخه انتحار اکران می شوند (با تاریخ انتشار)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید