10 دوره آموزش گردشگری در زنجان برگزار می گردد

به گزارش مجله سی نوا، میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از برگزاری 10 دوره آموزشی برای توانمندسازی نیروهای گردشگری در استان اطلاع داد.

10 دوره آموزش گردشگری در زنجان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند سه شنبه 21 مردادماه گفت: در طول سال طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه ای بخش توریستی و نیروهای انسانی مرتبط با این بخش در استان به اجرا درآمد.

او در ادامه گفت: این دوره های آموزشی به صورت رایگان در صد ساعت با عناوین بازآموزی بلدهای محلی، کاربرد شیوه های دیجیتالی در بازاریابی توریستی، بازآموزی راهنمایان ایران گردی و دنیا گردی، ارکان توریستی سلامت و ... برگزار می گردد که در انتها دوره نیز گواهی نامه آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی زنجان با اشاره به برنامه ریزی مدون اداره کل استان با هماهنگی جوامع توریستی و ارگان های ذی ربط برای برگزاری بهینه و کیفی دوره های توانمندسازی آموزشی، بیان نمود: هر چقدر نیروی انسانی شاغل در بخش توریستی از آموزش های لازم بهره مند شوند به همان میزان عملکرد و خدمات مطلوب تری ارائه می نماید. استفاده از نیروی انسانی مطلع یکی از راهکارهای اساسی برای جذب توریست است که با ارائه خدمات مناسب و تأمین نیازها و ایجاد رضایت می توان مدت ماندگاری و حضور مجدد آن ها را فراهم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 810

به "10 دوره آموزش گردشگری در زنجان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دوره آموزش گردشگری در زنجان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید