کمک: ملی پوشان با آسیب دیدگی به اردو می آیند، مطالبات ملی پوشان تا قبل از مسابقات آسیایی پرداخت می گردد

به گزارش مجله سی نوا، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ملی پوشان به دلیل اینکه زمان زیادی در لیگ مسابقه می دهند با آسیب دیدگی وارد اردو می شوند.

کمک: ملی پوشان با آسیب دیدگی به اردو می آیند، مطالبات ملی پوشان تا قبل از مسابقات آسیایی پرداخت می گردد

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

شهناز کمک در سرانجام اردوی سوم تیم ملی فوتسال به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: 22 نفر به اردوی چهارم دعوت می شوند اما ممکن است یکی دو نفر برای اردوی بعد خط بخورند و دو نفر جدید اضافه شوند. اردوی بعدی چهارم تا هفتم بهمن ماه برگزار می گردد. با تیم روسیه هم اول و دوم اسفندماه مسابقه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: اردوی خوبی داریم اما با توجه به اینکه بازیکنان بعد از فشار لیگ به اردو وارد می شوند شرایط شان را درک می کنیم ولی تمرینات جدیدی را دنبال می کنیم و رضایت بخش است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه تا اسفندماه سه اردوی دیگر خواهیم داشت، گفت: از شروع اردوها شش مرحله تمرین برای ملی پوشان درنظر گرفته ایم و بقیه اردوها را از فروردین ماه شروع می کنیم و تا مسابقات آسیایی 19 مرحله اردوی آمادگی را پیش بینی نموده ایم.

وی به آسیب دیدگی ملی پوشان در مسابقات لیگ برتر اشاره نمود و اضافه کرد: بیشتر بازیکنان متاسفانه با آسیب دیدگی از باشگاه هایشان وارد اردو می شوند چون فشار زیادی را تحمل می نمایند و ملی پوشان به دلیل اینکه مهره های ارزشمندی هستند دقایق زیادی را در بازی هستند و فشار بیشتری را تحمل می نمایند و همین موضوع باعث شده با خستگی از مسابقات باشگاهی به اردو می آیند و امیدواریم زودتر بازی های لیگ تمام گردد که بچه ها استراحت کوتاهی نموده و برای مسابقات آسیایی آماده شوند.

کمک ادامه داد: هر هفته بازی های لیگ را می بینم و آنالیزی از شرایط ملی پوشان و سایر بازیکنان دارم اگر ملی پوشی عملکرد خوبی نداشته باشند و یا بازیکنی خوب باشد را خط می زنیم و یا به اردو دعوت می کنیم. عملکرد بازیکنان و ملی پوشان را زیر ذره بین داریم.

وی در سرانجام از پرداخت مطالبات ملی پوشان تا شروع مسابقات آسیایی اطلاع داد و گفت: پیگیر مطالبات ملی پوشان هستیم و مطمئن باشید تا قبل از مسابقات آسیایی پاداش شان را می گیرند، چون فدراسیون قول داده است که پول به دست ملی پوشان برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 266

به "کمک: ملی پوشان با آسیب دیدگی به اردو می آیند، مطالبات ملی پوشان تا قبل از مسابقات آسیایی پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: ملی پوشان با آسیب دیدگی به اردو می آیند، مطالبات ملی پوشان تا قبل از مسابقات آسیایی پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید