کسر خدمت سربازی محققان مشمول

به گزارش مجله سی نوا، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام از اعطای کسرخدمت سربازی (از 12 ماه تا سقف 19 ماه) در قبال انجام طرح تحقیقاتی برای پژوهشگران مشمول اطلاع داد.

کسر خدمت سربازی محققان مشمول

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، سرهنگ حسین عزیزیان، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام گفت: در اجرای ابلاغیه صادره از فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با هدف استفاده بهینه از توان علمی دانشجویان مشمول در سطح کشور، تسریع و تسهیل نمودن امور سربازی برای افراد واجد شرایط و همچنین تقویت و ارتقاء دستاوردهای تحقیقاتی به پژوهشگران مشمول اعم از نخبه، استعدادهای برتر و عادی در قبال انجام فعالیت های تحقیقاتی غیرصنعتی کسر خدمت سربازی اعطاء می گردد.

وی در مورد میزان و نحوه کسر خدمت سربازی بیان نمود: حداقل کسری خدمت 12 ماه و حداکثر 19 ماه از کل مدت سربازی است و نحوه اجرا آن به این صورت است که پژوهشگران باید زمینه همکاری مورد نظر خود را به دفاتر تحقیقاتی اعلام نمایند تا پس از آنالیز و تصویب موضوع، بسته به کیفیت فعالیت اجرا شده میزان کسری تصویبی برای تایید به کمیسیون عالی نخبگان نیروهای مسلح انعکاس و به وسیله معاونت وظیفه عمومی ناجا در سوابق آنان ثبت گردد.

عزیزیان ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های تماس 21821235-21821255-084 و یا به آدرس ایلام، بلوار شهید بهشتی، نبش چهارراه بهزیستی، ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام، دفتر تحقیقات کاربردی مراجعه نمایند.

وی اضافه نمود: بر این اساس و برابر بند 2 و 3 دستورالعمل جدید ابلاغی نکات حائز اهمیتی که باید مدنظر مشمولان گرامی قرار گیرد بدین توضیح است:

  • فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های علوم مرتبط، مورد احتیاج و در راستای اولویت های پژوهشی ناجا
  • همخوانی رشته تحصیلی مشمول با طرح پیشنهاد،
  • داشتن مدت زمان دستکم 4 ماه تا تاریخ اعزام به خدمت
  • نداشتن غیبت
  • عدم انجام همزمان پروژه کسر خدمت در سازمان یا رده های نظامی و انتظامی دیگر
  • داشتن خلاقیت، نوآوری و ابتکار در تحقیق
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 668

به "کسر خدمت سربازی محققان مشمول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسر خدمت سربازی محققان مشمول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید