کرسی پژوهشی حافظ پژوهشگر پسا دکتری جذب می نماید

به گزارش مجله سی نوا، معاونت گسترش زبان فارسی و ایرانشناسی وزارت علوم در قالب دو برنامه عملی پژوهشگر پسادکتری جذب می نماید.

کرسی پژوهشی حافظ پژوهشگر پسا دکتری جذب می نماید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت گسترش زبان فارسی و ایرانشناسی وزارت علوم، کرسی پژوهشی حافظ در مرکز حافظ شناسی در قالب دو برنامه علمی، پژوهشگر پسا دکتری جذب نموده و همچنین به پژوهشگران ممتاز دو پژوهانه علمی ارائه خواهد نمود.

دوره پسادکتری

از سال 1396 دوره های پسادکتری در مرکز حافظ شناسی دایر شده است. این مرکز برای ارائه مشاوره و اجرای طرح های پژوهشی مشترک با موضوع حافظ و نیز جذب و تبادل پژوهشگر پسادکتری با مراکز معتبر علمی و دانشگاهی سراسر جهان آماده همکاری است. متقاضیان می توانند طرح های پیشنهادی خود را به منظور آنالیز وارزیابی به نشانی ایمیل مرکز حافظ شناسی ارساال نمایند.

همچنین دانش آموختگان دوره دکتری در رشته ها وگرایش های مرتبط با حافظ از دانشگاه های معتبر داخلی یا خارجی، می توانند از این امکان بهره مند شوند.

متقاضیان برای آگاهی از شرایط استفاده از دوره تخصصی پسادکتری در مرکز حافظ شناسی و کسب اطلاعات بیش تر می توانند به شیوه نامه حمایت از دوره های پسادکتری مراجعه نمایند.

پژوهشگران واجد شرایط ضروری است درخواست مکتوب و کارنامه آموزشی پژوهشی خود را به نشانی ایمیل مرکز حافظ شناسی ارسال نمایند تا در صورت موافقت استاد کرسی و پس از تصویب در شورای پژوهشی، به مصاحبه دعوت شوند.

پژوهانه های ویژه

پژوهانه یا گرنت پژوهشی، تخصیص اعتباری ویژه برای فعالیت های علمی پژوهشگران ممتاز و مستعد و توسعه کیفی پژوهش های بنیادی و کاربردی است. کرسی پژوهشی حافظ در مرکز حافظ شناسی از سال 1398 پیروز شده است برای اعطای دو پژوهانه علمی پژوهانه زهرا طاهری و پدرام بزرگ تأمین اعتبار کند.

دانش آموختگان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری یا پژوهشگران و هنرمندان واجد شرایط، با ارائه طرح پژوهشی و پس از تصویب در شورای علمی مرکز حافظ شناسی می توانند از دوره های شش ماهه یا یک ساله این پژوهانه ها بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان پسادکتری و نیز برندگان پژوهانه های مرکز حافظ شناسی، ضروری است 24 ساعت درهفته در بخش پژوهش مرکز حافظ شناسی حضور و فعالیت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 183

به "کرسی پژوهشی حافظ پژوهشگر پسا دکتری جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرسی پژوهشی حافظ پژوهشگر پسا دکتری جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید