پایتخت و 9 شهر بزرگ کانادا

به گزارش مجله سی نوا، شهر اتاوا پایتخت کانادا است. این شهر در حدود یک میلیون و سیصد هزار جمعیت دارد. این شهر برای کسانی که قصد دارند در زمینه کار و تحصیل به رتبه خوبی برسند یک انتخاب عالی است اما به طور کلی از دسته شهرهای گران قیمت کانادا محسوب می گردد و مالیات و هزینه های اجاره خانه در این شهر هرگز ارزان محسوب نمی گردد. 9 شهر بزرگ کشور کانادا را آنالیز می کنیم. زبان کشور کانادا فرانسوی و انگلیسی است.

پایتخت و 9 شهر بزرگ کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اتاوا طبق آمار سال گذشته چهارمین شهر مناسب برای زندگی محسوب می گردد که البته در حال حاضر رتبه دوم را به خود اختصاص می دهد. این شهر بسیار وسیع است و بهبود زندگی یکی از ویژگی های مهم شهر اتاوا محسوب می گردد.

شهر تورنتو از دیگر شهرهای مهم کشور کانادا محسوب می گردد و کیفیت زندگی در این شهر بی نظیر است. تورنتو بیش از 2 میلیون جمعیت دارد و سی و پنجمین شهر مناسب برای زندگی در کانادا محسوب می گردد. در سال 2018 میزان جمعیت این شهر رشد 5 درصد داشته باشد است. شهر تورنتو به نسبت سایر شهرهای کانادا از نظر مالیاتی در شرایط خوبی واقع شده است. میزان بیکاری در این شهر بیش از 8 درصد است و درآمد سالانه برای هر فرد 60 هزار دلار مشخص شده است.

شهر یلونایف بزرگترین شهر در بخش شمال غربی کانادا محسوب می گردد و از گزینه های بسیار عالی در زمینه اجازه و یا خرید منزل محسوب می گردد.

شهر ونکوور بزرگترین شهر در استان بریتیش کلمبیا کانادا است که عموماً برای ایرانیانی که ویزای کانادا به وسیله سرمایه گذاری را اخذ نموده اند یک انتخاب جالب محسوب می گردد.

شهر کلگری در جنوب استان آلبرتا از دسته شهرهای خوش و آب و هوا و وسیع در کشور کانادا است این شهر به نوبه خود برای کسانی که زندگی کم هزینه را انتخاب می نمایند انتخاب خوبی است.
از دیگر شهرهای مهم و بزرگ کانادا می توان به ادمونتون ، وایت هورس، رجاینا، شهر کبک و هلیفکس اشاره کرد.

انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 362

به "پایتخت و 9 شهر بزرگ کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت و 9 شهر بزرگ کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید