واکنش رییس فدراسیون فوتبال آلمان به شکست تلخ برابر اسپانیا

به گزارش مجله سی نوا، رییس فدراسیون فوتبال آلمان با دردآور خواندن شکست سنگین برابر اسپانیا تاکید نمود که این تیم از این شکست درس بزرگی خواهد آموخت.

واکنش رییس فدراسیون فوتبال آلمان به شکست تلخ برابر اسپانیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال آلمان سنگین ترین شکست خود در 89 سال اخیر را تجربه کرد.

آلمان در لیگ ملت های اروپا به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه عجیب 6 بر صفر تن به شکست داد تا انتقادها از یواخیم لوو بالا گیرد.

ریتس کیلر، رییس فدراسیون فوتبال آلمان در واکنش به شکست سنگین این تیم گفت: همه ما شب تاریکی و درآوری را در سویا تجربه کردیم؛ طرفداران در منازل و من و سرمربی و بازیکنان.

او ادامه داد: بعد از بازی به رختکن رفتم و همه احساس بسیار بدی داشتند. باید این شرایط به خاتمه رسد. تیم جوان ما می تواند از این بازی درس بزرگی یاد بگیرد و در دیدارهای بعدی بهتر و قوی تر ظاهر گردد. قطعا اشتباهاتی داشته ایم که احتیاج به اصلاح آن هاست. گاهی اوقات فرصت دادن به بازیکنان جوان و کم تجربه دردآور است و چنین نتایجی را به دنبال دارد.

گزارش ها حاکی از این است که رییس فدراسیون فوتبال آلمان جلسه ای را با یواخیم لوو و اولیور بیرهوف برگزار نموده است تا درباره این بازی و آینده همکاری تصمیم بگیرند.

به نظر می رسد که حداقل تا خاتمه رقابت های یورو به یواخیم لوو فرصت داده خواهد شد.

یورو 2020 به خاطر ویروس کرونا به تاخیر افتاد و قرار است که در سال2021 برگزار گردد. آلمان در گروه مرگ با تیم های فرانسه، پرتغال و مجارستان هم گروه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 979

به "واکنش رییس فدراسیون فوتبال آلمان به شکست تلخ برابر اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رییس فدراسیون فوتبال آلمان به شکست تلخ برابر اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید