آزمونِ 23 میلیون یورویی سردار

به گزارش مجله سی نوا، یکی از اتفاقات دلچسب و شیرین این روز های فوتبال ایران، درخشش سردار آزمون و مهدی طارمی در اروپا است. طارمی با حضور در تیم پورتو توانست به گلزن اول این تیم تبدیل شود و سردار آزمون هم که با هت تریک در بازی آخر زنیت جشن قهرمانی گرفت پیروز شد آقای گلی لیگ روسیه را هم از آن خود کند.

آزمونِ 23 میلیون یورویی سردار

طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت، ارزش سردار آزمون 23 میلیون یورو است و در گران ترین بازیکن فعلی فوتبال ایران محسوب می شود. سردار یک سال دیگر با زنیت قرارداد دارد؛ اما با توجه به اینکه او به همه افتخارات در فوتبال روسیه دست پیدا کرده به نظر می رسد الان زمان رفتن به یک لیگ معتبرتر فرا رسیده است.

خبر هایی مبنی بر اینکه تیم هایی همچون والنسیا اسپانیا، آرسنال انگلیس و ناپولی ایتالیا به دنبال جذب این مهاجم ملی پوش فوتبال ایران هستند منتشر شده؛ تیم هایی که به مراتب از زنیت روسیه معتبرتر هستند؛ اما مهمترین نکته ای که این بازیکن باید در نظر بگیرد این است که یک انتخاب اشتباه می تواند آینده فوتبالی او را به خطر بیندازد. در بین پیشنهادات آزمون، پاسخ مثبت به پیشنهاد والنسیا یا تیمی از لالیگا مقصد ایده آلی برای این مهاجم گلزن خواهد بود و در مقابل حضور در فوتبال خشن انگلیس یا فوتبال پیچیده و دفاعی ایتالیا، ریسک بالایی خواهد داشت.

این روز ها سردار آزمون بهترین شرایط فوتبالی را دارد؛ اما راستا اشتباهی که جهانبخش طی کرد باید برای این بازیکن درس عبرتی باشد. شاید اگر جهانبخش به لیگ آلمان یا اسپانیا می رفت همانند دورانی که در هلند بود باز هم می توانست بدرخشد؛ اما انتخاب عجیب او و پیوستن به تیم برایتون باعث فرایند نزولی اش شد. در مقابل، انتخاب هایی درستی که طارمی انجام داد او را به یک مهاجم شناخته شده در سطح اول فوتبال اروپا تبدیل کرد.

انتخاب سردار برای فصل آینده می تواند یک چالش جدی و به نوعی یک آزمونِ سرنوشت ساز برای او باشد؛ آزمونی که می تواند هم ارزش 23 میلیون یورویی او را افزایش دهد و البته یک انتخاب اشتباه این ارزش او را به کمترین حد ممکن خواهد رساند.

میزان

منبع: فرارو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1284

به "آزمونِ 23 میلیون یورویی سردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمونِ 23 میلیون یورویی سردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید