هاجسون: ولبک به آرسنال رفت تا بیشتر بازی کند

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران: سرمربی سه شیر بر این باور است که مهاجم 23 ساله انگلیس با پیوستن به آرسنال انتخاب درستی داشته است.

هاجسون: ولبک به آرسنال رفت تا بیشتر بازی کند

به گزارش خبرنگاران، دنی ولبک، مهاجم ملی پوش شیاطین سرخ روز دوشنبه در آخرین روز جابجایی تابستانی 2014 با قراردادی چهار ساله به ارزش 20 میلیون یورو به آرسنال پیوست. ولبک 23 ساله که محصول آموزشگاه فوتبال منچستریونایتد است فصل گذشته تنها در 15 بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ نهاده شد و با اضافه شدن رادامل فالکائو به این تیم ترجیح داد به جمع توپچی های لندن ملحق گردد.

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در این خصوص گفت: وقتی بازیکنی با ویژگی های ولبک هستید و متوجه می شوید که برای قرار دریافت در ترکیب اول تیم باید رقابت تنگاتنگی داشته باشد، همواره شرایط آنطور که می خواهید پیش نمی رود. دنی با انتخاب آرسنال امیدوار است تا در بازی های بیشتری در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

وی اضافه کرد: بازیکنانی که در تیم های باشگاهی خود فرصت آنچنانی برای بازی پیدا نمی نمایند حضور 90 دقیقه ای در بازی های تیم ملی انگلیس برای شان کار ساده ای نخواهد بود به همین خاطر برای ولبک خوشحالم و باید بگویم که آرسنال بازیکن خوبی را به خدمت گرفت.

هاجسون در پاسخ به این پرسش که به نظرتان آرسن ونگر بهتر است از ولبک در چه پستی استفاده کند؟، مطرح کرد: کار من مربیگری تیم ملی انگلیس و انتخاب بهترین بازیکنان برای حضور در این تیم است پس ترجیح می دهم دخالتی در کار باشگاه ها نداشته باشم.

سرمربی 67 ساله سه شیر در خاتمه اعلام کرد: البته علاقمندم تا بازیکنانی که در تیم ملی دارم در تیم های باشگاهی شان مدت زمان بیشتری به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا بازی و کسب تجربه نمایند، چون این موضوع به خود من در تیم ملی انگلیس یاری می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 199

به "هاجسون: ولبک به آرسنال رفت تا بیشتر بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجسون: ولبک به آرسنال رفت تا بیشتر بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید