نشستی برای کتاب جان بولتون

به گزارش مجله سی نوا، نشست نقد کتاب اتاقی که در آن رخ داد (خاطرات جان بولتون) با عنوان کتاب هایی برای خداحافظی برگزار می شود.

نشستی برای کتاب جان بولتون

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، نشست بررسی بروز عوامل جانبی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با موضوع کتاب خاطرات بولتون روز یکشنبه (هشتم تیرماه) ساعت 11 با حضور محمد مرندی عضو هیئت علمی دانشگاه مطالعات جهان و حمیدرضا غلامزاده دانشجوی دکتری مطالعات آمریکا و به صورت زنده از طریق صفحه مجازی کتابخانه های عمومی تهران به آدرس (instagram.com،tehranplir)، آپارات (aparat.com،tehranpl،live) و پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور (www.iranpl.ir) برگزار می شود.

در این نشست عوامل تاثیرگذار بر فرایند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و کتاب اتاقی که در آن رخ داد بررسی می شود.

جان بولتون از زمان تصدی گری به عنوان مشاور امنیت ملی در کاخ سفید از نزدیک شاهد تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها توسط ترامپ بوده و انتشار روایت او، واکنش های بسیاری را از سوی دولت و محافل سیاسی آمریکا به همراه داشته است.

علاقه مندان می توانند پرسش های خود را از کارشناسان این برنامه از طریق ارسال پیام مستقیم (Direct) به اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی تهران مطرح کنند. ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 731

به "نشستی برای کتاب جان بولتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشستی برای کتاب جان بولتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید