موچین به نیمه رسید

به گزارش مجله سی نوا، فراوری سریال نمایش خانگی موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در حال حاضر به مرز 50 درصد رسیده است و گروه این روز ها در لوکیشنی واقع در غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند.

موچین به نیمه رسید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در حال حاضر پنج قسمت ابتدایی این سریال برای پخش به موقع در شبکه نمایش خانگی آماده نمایش شده است و بزودی زمان توزیع مجموعه نیز اعلام خواهد شد.

همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری سایر قسمت های باقیمانده به ترتیب توسط حسین غضنفری و سیدمحمود موسوی نژاد در حال اجرا است. ساخت موسیقی را نیز رضا خسروی برعهده دارد.

همچنین بهنوش بختیاری، رضا توکلی، رامین ناصرنصیر، ساعد هدایتی، افشین سنگ چاپ، ژاله درستکار و رز رضوی به تازگی به گروه بازیگران پروژه پیوسته اند و بعد از تست گریم مقابل دوربین رفتند.

مرجانه گلچین، حمید لولایی، شهره لرستانی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، امین چنارانی، افشین غیاثی، مجید شهریاری، سعیده عرب و آشا محرابی و رابعه اسکویی، (با حضور) علی صادقی و امیر نوری دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان موچین به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 243

به "موچین به نیمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موچین به نیمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید