مناسب سازی 22 بوستان همزمان با روز معلولان ، 67 میلیارد تومان بودجه ستاد مناسب سازی معابر پایتخت

به گزارش مجله سی نوا، عین القضات درباره مناسب سازی معابر پایتخت برای معلولان کم توان و ناتوان توضیحاتی داد.

مناسب سازی 22 بوستان همزمان با روز معلولان ، 67 میلیارد تومان بودجه ستاد مناسب سازی معابر پایتخت

علی اصغر عین القضات مشاور شهردار تهران در امور توان یابان در گفت وگو با خبرنگار ، درباره آخرین وضعیت مناسب سازی معابر پایتخت برای افراد کم توان و ناتوان گفت: سعی داریم که در روز 12 آذرماه (روز معلولان) تعداد 20 دستگاه آسانسور که فضای آن ها در ایستگاه های مترو آماده سازی شده را نصب کنیم و تعداد 29 دستگاه دیگر را تا فروردین ماه سال 99 در ایستگاه های مترو جایگذاری کنیم.

مشاور شهردار تهران در امور توان یابان توضیح داد: این همان قول شهردار تهران برای نصب 49 دستگاه آسانسور تا خاتمه امسال است که امیدواریم بتوانیم طبق برنامه آن را به خاتمه برسانیم.

عین القضات در تشریح دیگر برنامه های ستاد مناسب سازی معابر پایتخت گفت: تلاش ما این است تا روز معلول (12 آذرماه) در مناطق 22 گانه پایتخت یک بوستان مناسب سازی شده برای معلولان احداث و مورد بهره برداری قرار دهیم تا تعداد بوستان های مناسب سازی شده برای معلولان در پایتخت برای هر منطقه به 3 بوستان افزایش یابد.

توان یابان قربانی محدودیت های مالی مدیریت شهری/ آیا تصمیمات مدیریت شهری معلول ستیز است؟

وی در توضیح مناسب سازی ساختمان های اداری پایتخت برای افراد کم توان و ناتوان گفت: درباره مناسب سازی ساختمان های اداری مکاتباتی زیادی انجام شد و در این مکاتبات قانون را به نهاد ها یادآوری کردیم تا این آگاهی را داشته باشد که پس از صدور بخشنامه هیچ خاتمه کاری بدون مناسب سازی ساختمان صادر نمی شود.

مشاور شهردار تهران در امور توان یابان در پاسخ به این سوال که بودجه مدیریت شهری برای مناسب سازی پایتخت برای افراد کم توان و ناتوان چه مبلغی است؟ گفت: بودجه مناسب سازی معابر برای امسال 67 میلیارد تومان تعیین شده است که هنوز جمع بندی های لازم انجام نشده تا بخواهیم بگوییم چند درصد آن محقق شده، زیرا بودجه ستاد مناسب سازی بودجه ای در جریان است.

عین القضات با اشاره به تنگنا های مالی گفت: همان گونه که اطلاع دارید 40 درصد ساخت و ساز ها در پایتخت کاهش یافته و همین امر تنگنا های مالی زیادی را برای مدیریت شهری ایجاد کرده است که این تنگنا ها در حوزه ستاد مناسب سازی معابر منجر به کاهش سرعت برای مناسب سازی معابر و مکان های پایتخت برای افراد کم توان و نا توان می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 109

به "مناسب سازی 22 بوستان همزمان با روز معلولان ، 67 میلیارد تومان بودجه ستاد مناسب سازی معابر پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی 22 بوستان همزمان با روز معلولان ، 67 میلیارد تومان بودجه ستاد مناسب سازی معابر پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید