معرفی ظرفیت های فرهنگ عشایر از رویدادهای گردشگری ساری 2022

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/مازندران معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: معرفی ظرفیت های فرهنگ عشایر از رویدادهای گردشگری ساری 2022 خواهد بود.

معرفی ظرفیت های فرهنگ عشایر از رویدادهای گردشگری ساری 2022

با همراهی تور مسقط از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

مهران حسنی در گفت وگو با خبرنگاران از تشکیل کار گروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایری در مازندران اطلاع داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره ملی اقوام، فرصت خوبی برای شروع معرفی این ظرفیت ها در استان بود.

وی با اشاره به اهمیت عشایر در رونق گردشگری و عدم معرفی ظرفیت های آن توضیح داد: براساس دستور العمل های ابلاغی این کار گروه با رویکرد جامع در تمام حوزه های میراث فرهنگی و صنایع دستی تشکیل شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش گردشگری مبتنی بر محیط زیست پایدار گفت: شناساندن ویژگی های زندگی، میراث فرهنگی و معنوی بین عشایر و گردشگران از اهداف کار گروه توسعه گردشگری این استان خواهد بود.

حسنی با بیان اینکه صنایع دستی عشایر یک شاخه مهم در این حوزه است، اظهار داشت: توسعه صنایع دستی، شناسایی و سازمان دهی، بازاریابی، برپایی نمایشگاه ها منطقه ای، ملی از دیگر اهداف این کار گروه خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به رویداد پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، ساری 2022 یادآور شد: معرفی ظرفیت های فرهنگ عشایر یکی از موضوعات مهم در این رویداد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 268

به "معرفی ظرفیت های فرهنگ عشایر از رویدادهای گردشگری ساری 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های فرهنگ عشایر از رویدادهای گردشگری ساری 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید