مطهری: درک نمی کنم که می گویند پرسپولیس درگیر بحران است، فاصله ای با صدر جدول نداریم

به گزارش مجله سی نوا، مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، سه امتیاز فاصله با صدر جدول زیاد نبوده و قابل جبران است.

مطهری: درک نمی کنم که می گویند پرسپولیس درگیر بحران است، فاصله ای با صدر جدول نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری بعد از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: بازی با توجه به شرایط زمین بازی سنگینی بود. گل گهر واقعاً تیم خوبی بود و ما فقط فرصت چهار روزه داشتیم. از این چهار روز دو روزش برای ریکاوری بود و فقط برای تمرین تاکتیکی دو روز فرصت داشتیم. در نیمه اول با شکل جدیدی ظاهر شدیم و خوب هم کار کردیم. البته نکات کوچکی وجود داشت که البته با تغییر فرم بازی و 48 ساعت فرصت، طبیعی است. در کارهای ترکیبی خوب کار کردیم، ولی روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم به بازی برگشتیم، ولی پیروز به پیروزی نشدیم، برای همین از طرفداران عذرخواهی می کنیم.

وی درباره تغییر ترکیب اصلی تیم، گفت: همه بازیکنان ما متعهدانه کارشان را انجام می دهند و همه کوشش می نمایند. من از اطراف کلمه بحران را می شنوم. این موضوع را درک نمی کنم. تیم ما در این دو سال علیرغم کمبودهایی که وجود داشت، به خوبی کار نموده است. همواره گفتم باید قوی تر از بهانه ها باشیم و باید نقاط ضعف را رفع کنیم تا تیم بهتری باشیم. اصلاً نباید بهانه بیاوریم و باید کوشش کنیم تیم بهتری شویم، ولی اینکه می گویند بحران را من درک نمی کنم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نگرانی طرفداران پرسپولیس خاطر نشان کرد: چهار بازی صورت گرفته است و با صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله داریم. سه امتیاز فاصله ای نیست و از طرفداران می خواهم باهوش و هوشیار باشند و از تیم شان حمایت نمایند. پرسپولیس یک تیم نیست بلکه یک فلسفه و فرهنگ به تمام معناست. باید همه ما از کادر فنی گرفته تا طرفداران فرهنگ بالای خودمان را نشان دهیم.

وی راجع به جذب دو بازیکن تاجیکستانی توضیح داد: اجازه دهید من در این باره صحبت نکنم و مسئولان باشگاه اظهارنظر نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1541

به "مطهری: درک نمی کنم که می گویند پرسپولیس درگیر بحران است، فاصله ای با صدر جدول نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: درک نمی کنم که می گویند پرسپولیس درگیر بحران است، فاصله ای با صدر جدول نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید