مشخصات کامل گوشی Galaxy Note 20 فاش شد

به گزارش مجله سی نوا، یکی از وب سایت های معتبر تحلیل گوشی، اطلاعات کامل گوشی Galaxy Note 20 را فاش کرد.

مشخصات کامل گوشی Galaxy Note 20 فاش شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مدتی نسبتا طولانی است که اخبار مربوط به پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Note 20 در فضای مجازی منتشر می شود و بسیاری از این اخبار به تایید شرکت سامسونگ رسیده اند. به تازگی نیز اطلاعات نسبتا کاملی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات سخت افزاری و مشخصات دوربین این گوشی را فاش می کند. تصاویر منتشر شده از رندر های این گوشی نشان می دهد شرکت سامسونگ نمایشگر این گوشی را به صورت کاملا تخت طراحی کرده است و کم ترین انحنا در آن دیده می شود.

براساس اطلاعات در دسترس از گوشی Note 20، قرار است این گوشی در دو مدل 4G و 5G وارد بازار شود که نسخه 4G آن بسیار ارزان قیمت تر از مدل 5G خواهد بود. نمایشگر استفاده شده در این گوشی از نوع Super AMOLED است که اندازه ای 6.7 اینچی دارد و از رزولوشن 1080 در 2400 بهره می برد.

علاوه بر این نمایشگر استفاده شده در گوشی Note 20 از نرخ تازه سازی 60HZ استفاده می کند که تصویر را با تاخیر کمی به کاربر ارائه خواهد کرد؛ شرکت سامسونگ با این کار قصد داشته مدل معمولی Note 20 را ارزان تر از مدل Ultra آن طراحی کند و همین موضوع باعث شده است تا رزولوشن و نرخ تازه سازی آن به میزان قابل توجهی از مدل Ultra پایین تر بیاید.

این گوشی در قاره اروپا از پردازنده Exynos 990 استفاده خواهد کرد و احتمالا سامسونگ در نسخه جهانی آن از پردازنده ای دیگر استفاده می کند؛ در این گوشی از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده شده که عملکردی بسیار خوب در کنار پردازنده استفاده شده در آن خواهد داشت. حافظه داخلی Note 20 نیز 256 گیگابایت خواهد بود و امکان نصب کارت حافظه در آن وجود ندارد.

مشخصات دوربین استفاده شده در گوشی Note 20

این گوشی از دوربین سه گانه بهره می برد که لنز اصلی استفاده شده در آن کیفیتی 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک خواهد داشت. لنز ultrawide استفاده شده در آن از سنسور f/2.2 استفاده می کند و لنز زوم استفاده شده در کیفیتی 64 مگاپیکسلی با قابلیت زوم سه برابری را دارد. دوربین جلوی استفاده شده در این گوشی که به صورت پانچ در نمایشگر قرار گرفته است، از لنز 10 مگاپیکسلی استفاده می کند و توانایی دریافت تصاویر با کیفیتی را دارد. پرچمدار جدید سامسونگ توانایی فیلمبرداری با کیفیت 8K را نیز خواهد داشت.

گوشی Note 20 از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و به لطف قابلیت شارژ سریع، در مدت 30 دقیقه حدود 50 درصد از ظرفیت آن شارژ می شود. این گوشی قرار است در مراسم 5 آگوست شرکت سامسونگ به طور رسمی رونمایی شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 782

به "مشخصات کامل گوشی Galaxy Note 20 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل گوشی Galaxy Note 20 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید