بهترین گوشی های هوشمند مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون

به گزارش مجله سی نوا، حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از آیفون یکی از اقدامات جسورانه اپل در راستای تحقق ایده آینده بی سیم این شرکت بود که طبق معمول، سایر کمپانی ها نیز به سرعت از این اقدام پیروی کردند و در نتیجه اکنون به دورانی رسیده ایم که تعداد پرچم داران مجهز به جک هدفون به کمتر از انگشتان دست می رسد.

بهترین گوشی های هوشمند مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون

حتی سامسونگ و هواوی که روزگاری منتقد سرسخت اپل بودند و اقدام این شرکت در حذف جک 3.5 میلی متری هدفون را با طعنه و کنایه پاسخ می دادند، اکنون در پرچم داران خود این درگاه صوتی را حذف نموده اند. اما خوشبختانه جک هدفون هنوز در بعضی پرچم داران قدیمی و بسیاری از میان رده ها در دسترس است. اگر شما هم به حفظ این درگاه صوتی و استفاده از هدفون های قدیمی خود علاقه دارید، توصیه می کنیم به فهرست بهترین گوشی های جهز به جک 3.5 میلی متری هدفون نگاهی داشته باشید:

سامسونگ گلکسی اس 10/ اس 10 پلاس

با وجود برخورداری از تمامی مشخصات یک پرچم دار امروزی، گلکسی اس 10 همچنان به جک هدفون وفادار مانده است. پرچم دار 2019 سامسونگ به نمایشگر OLED با ابعاد 6.1 اینچ مجهز است که با حفره ای در گوشه سمت راست خود میزبان یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است. در زیر نمایشگر، چیپ قدرتمند اسنپ دراگون 855 یا اگزینوس 9820 (بسته به بازار مصرفی) به همراه 8 گیگابایت رم قرار گرفته است. قاب پشتی این دستگاه نیز میزبان یک ماژول دوربین سه گانه است که از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، فوق عریض 16 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی تشکیل شده.

گلکسی اس 10 پلاس به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز است و از دوربین سلفی دوگانه 10 و 8 مگاپیکسلی بهره می گیرد. این گوشی نسخه ای با حافظه یک ترابایت نیز دارد که به 12 گیگابایت حافظه رم مجهز است. سامسونگ برای گلکسی اس 10 یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی و برای اس 10 پلاس باتری 4100 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.

گوگل پیکسل 3a

میان رده پیکسل 3a یکی از گوشی های هوشمند سال گذشته بود که نظرات مثبت زیادی را به خود جذب کرد. دوربین این گوشی با عملکرد خیره نماینده خود به راحتی با بسیاری از محصولات هم رده و حتی با پرچم داران رقابت می نماید. پیکسل 3a به نمایشگر 5.6 اینچی با پنل OLED، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، چیپست اسنپ دراگون 670، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز است که طبق نتایج آخرین بنچ مارک ها می تواند تا 11 ساعت دوام بیاورد.

این میان رده مجبوب به همراه نسخه XL خود که از نمایشگر 6 اینچی بهره می برد، از جمله گوشی های هوشمندی هستند که کوشش می نمایند جک هدفون را زنده نگه دارند.

ال جی G8X Thin Q

پرچم دار سال گذشته ال جی از جمله گوشی های دیگر این فهرست است که همچنان از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره مند است. G8X ThinQ به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز است که اسکنر اثر انگشت را نیز درون خود جای داده است. ال جی در این گوشی از چیپ اسنپ دراگون 855 به همراه 6 گیگابایت رم استفاده نموده و وظیفه تامین انرژی این دستگاه را به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی محول نموده است.

کره ای ها برای این گوشی یک قاب Dual screen نیز در نظر گرفته اند که با استفاده از آن می توان یک نمایشگر دیگر به این گوشی افزود. در این حالت، به لطف سخت افزار قدرتمند دستگاه و این نمایشگر ثانویه، می توان از G8X برای تجربه لذتی بیشتر از موبایل گیمینگ استفاده کرد.

ایسوس ROG Phone II

ایسوس راگ فون 2 به عنوان عضوی از جمهوری گیمرهای این شرکت، با موضوع ارائه بالاترین استانداردها در زمینه موبایل گیمینگ عرضه شده است. این گوشی که دومین نسل از گوشی های گیمینگ کمپانی تایوانی است، به نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی بار پنل AMOLED مجهز است که از نرخ ریفرش 120 هرتز و ویدیوهای HDR پشتیبانی می نماید. پشت این نمایشگر غول پیکر، سخت افزار قدرتمندی خفته که در قلب آن چیپ اسنپ دراگون 855 پلاس (نسخه اورکلاک شده اسنپ دراگون 855) قرار گرفته است. این چیپ با همراهی 12 گیگابایت حافظه رم و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی، تجربه بی نقصی از اجرای بازی های موبایلی را برای کاربران به ارمغان می آورد. البته نباید حضور اسپیکرهای استریو و جک 3.5 میلی متری هدفون را هم از قلم انداخت.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 644

به "بهترین گوشی های هوشمند مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گوشی های هوشمند مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید