مسابقات فوتبال لیگ اروپا، صعود سویا و شاختار به مرحله نیمه نهایی

به گزارش مجله سی نوا، تیم های فوتبال سویای اسپانیا و شاختار دونتسک اوکراین با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا راه یافتند.

مسابقات فوتبال لیگ اروپا، صعود سویا و شاختار به مرحله نیمه نهایی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با برگزاری 2 مسابقه دیگر به خاتمه رسید و تیم های فوتبال سویا و شاختار دونتسک با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.

در ادامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23:30 سه شنبه ، 2 بازی به طور همزمان برگزارشد.

در یکی از این بازی ها ولورهمپتون انگلیس و سویای اسپانیا در شهر دویسبورگ آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده اسپانیا به خاتمه رسید.

لوکاس اوکامپوس در دقیقه 88 تک گل این بازی را زد و با همین گل سویا را به نیمه نهایی لیگ اروپا رساند.

سویا در مرحله نیمه نهایی به ملاقاتمنچستریونایتد خواهد رفت.

در بازی دیگر شاختار دونتسک اوکراین و بازل سوئیس در استادیوم ولتینس آرنا (گلزنکرشن آلمان) رو در روی هم قرار گرفتند که در خاتمه تیم اوکراینی با نتیجه چهار بر یک پیروز میدان شد.

ابتدا جونیور مورائس خیلی زود و در دقیقه 2 دروازه بازل را گگردد و سپس تایسون 20 دقیقه بعد اختلاف را به 2 گل رساند. در دقیقه 75 نیز آلان پاتریک از روی نقطه پنالتی گل سوم شاختار را زد، اما این خاتمه کار نبود و دومیلسون دوس سانتوس در دقیقه 88 برای چهارمین بار دروازه تیم سوئیسی را گگردد تا نماینده اوکراین با بردی قاطع راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا گردد. بازل در دقیقه 2+90 توسط فن ولفسوینکل یکی از گل های خورده را جبران کرد.

شاختار در مرحله نیمه نهایی به مصاف اینتر میلان ایتالیا خواهد رفت.

بازی های مرحله نیمه نهایی طی روز های 16 و 17 آگوست(26 و 27 مرداد) انجام خواهد شد. ملاقات فینال این دوره از رقابت ها روز 21 آگوست (31 مرداد) در استادیوم شهر کلن برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 822

به "مسابقات فوتبال لیگ اروپا، صعود سویا و شاختار به مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات فوتبال لیگ اروپا، صعود سویا و شاختار به مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید