محاکمه شیخ زکزاکی به تعویق افتاد

به گزارش مجله سی نوا، پس از تظاهرات عده زیادی از مردم نیجریه در حمایت از رهبر جنبش اسلامی نیجریه، منابع خبری گزارش دادند که محاکمه ایشان به ماه مارس آینده موکول شد.

محاکمه شیخ زکزاکی به تعویق افتاد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری، امروز (سه شنبه)، از به تعویق افتادن محاکمه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری یونیوز، محاکمه شیخ زکزاکی که قرار بود امروز برگزار گردد، به روز هشتم و دهم ماه مارس آینده (18 و 20 اسفند ماه) موکول شده است.

وبگاه خبری العهد نیز امروز گزارش داد که تعدادی از تظاهرات کنندگان مخالف محاکمه شیخ زکزاکی به ضرب گلوله نیرو های امنیتی نیجریه مجروح شده اند و یک تن نیز به شهادت رسیده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع محلی نیجریه، روز گذشته، در مصاحبه با سایت عربی خبرگزاری فارس گزارش داده بودند که نیرو های امنیتی این کشور تظاهرات کنندگان مخالف با محاکمه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را سرکوب نموده اند.

جلسه محاکمه غیابی شیخ ابراهیم زکزاکی در ماه نوامبر گذشته شروع شد و روز گذشته، جلسه محاکمه ایشان پس از شنیدن اظهارات شاهدان به انتها رسید.

طبق اعلام پیشین، قرار بود جلسه دوم این محاکمه، امروز (سه شنبه)، برگزار گردد.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که همسر شیخ زکزاکی که همراه ایشان بازداشت بوده، به ویروس کرونا مبتلا شده و به دستور قاضی به بیمارستان منتقل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1120

به "محاکمه شیخ زکزاکی به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاکمه شیخ زکزاکی به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید