تور دوحه: غذای گرم و بسته های معیشتی قطره هایی از دریای مهربانی نیکوکاران هندیجان

به گزارش مجله سی نوا، عضو هیات امنای مرکز خیریه باران رحمت هندیجان گفت: 120 پُرس غذای گرم و 150 بسته معیشتی با همکاری نیکوکاران تهیه و به نیازمندان شهرستان اهداء شده است.

تور دوحه: غذای گرم و بسته های معیشتی قطره هایی از دریای مهربانی نیکوکاران هندیجان

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

سارا چاروسایی، عضو هیات امنای مرکز خیریه باران رحمت هندیجان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، گفت: 150 بسته معیشتی و 120 پرس غذای گرم به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در قال طرح یاری های مومنانه تهیه و بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت شهرستان توزیع شدند.

او اضافه نمود: بسته های غذایی حاوی؛ گوشت، برنج، روغن، رب گوجه، شکر، ماکارانی و لوبیا بودند که در قالب بسته های یاری معیشتی به افراد مستمند واقعی اهداء شدند.

چاروسایی با بیان اینکه توزیع یاری های مومنانه در قالب بسته های غذایی، بهداشتی، پوشاک و ملزومات تحصیلی ادامه دارد، گفت: جا دارد از همراهی خیرین و نیکوکاران که بازوان توانمند مرکز خیریه باران رحمت هستند تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم با حمایت و مشارکت آن ها بتوانیم گوشه ای از مسائل این خانواده ها را رفع نموده و لبخند شادی را بر لب های افراد مستمند و بی بضاعت هدیه دهیم.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1475

به "تور دوحه: غذای گرم و بسته های معیشتی قطره هایی از دریای مهربانی نیکوکاران هندیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: غذای گرم و بسته های معیشتی قطره هایی از دریای مهربانی نیکوکاران هندیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید