عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی نیازمند فضای امن و آرام برای خدمت گزاری است

به گزارش مجله سی نوا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توسعه متوازن مناطق مختلف و رونق و پویایی شهرستان ها، گفت: عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی در شهرستان ها نیازمند فضای امن، آرام و بدون دغدغه برای کارکنان دستگاه هاست.

عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی نیازمند فضای امن و آرام برای خدمت گزاری است

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا قاسم زاده در جمع کارکنان فرمانداری ورزقان، با اشاره به درخواست برخی از کارکنان دستگاه های دولتی برای انتقال به مرکز استان، گفت: تمرکز امکانات رفاهی در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها، موجب شده است که حتی ساکنان بومی مناطق محروم نیز ترغیب به مهاجرت شوند.

وی افزود: کمبود امکانات در مناطق محروم و شهرستان ها یکی از عوامل توسعه نیافتگی و در نتیجه عدم تمایل به سکونت در این مناطق است که برای حل این مشکل، توسعه متوازن و ایجاد مزیت های رفاهی باید به طور جدی دنبال شود.

قاسم زاده تاکید کرد: عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی در شهرستان ها نیازمند فضای امن، آرام و بدون دغدغه برای کارکنان آنهاست و مدیریت استان در این زمینه از امکانات و اختیارات خود استفاده خواهد کرد.

وی در عین حال به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع دولتی اشاره کرد و گفت: اکنون در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و باید با همدلی و همبستگی برای شکوفایی و سربلندی میهن اسلامی تلاش کنیم.

قاسم زاده با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: عزت و اقتدار کشور مدیون خون شهدا و جان فشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است و همه مسئولان وظیفه دارند این راه را ادامه دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین توسعه روستایی را پیش نیاز توسعه پایدار کشور دانست و گفت: اگر روستاها رو به رشد، بالندگی و خوداتکایی پیش بروند وابستگی کشور به بیگانگان کمتر شده و حرکت به سمت استقلال اقتصادی سرعت می گیرد.

قاسم زاده، تثبیت جمعیت روستایی و کاهش مهاجر فرستی از روستاها را از مهم ترین ویژگی های توسعه یافتگی عنوان کرد و گفت: بر این اساس دولت توسعه روستایی را جزو اولویت های خود قرار داده است.

در این نشست یحیوی، فرماندار ورزقان و تعدادی از کارکنان این فرمانداری نیز به بیان مسائل و مسائل اداری شهرستان پرداختند و سپس مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در خصوص مسائل مطرح شده توضیحات لازم را ارائه کردند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین از قسمت های مختلف فرمانداری ورزقان بازدید و با کارکنان این فرمانداری از نزدیک دیدار و گفت وگو کرد.

قاسم زاده همچنین از بخشداری خاروانا و امکانات اداری این بخش بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 46

به "عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی نیازمند فضای امن و آرام برای خدمت گزاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی نیازمند فضای امن و آرام برای خدمت گزاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید