صلاحیت علمی متقاضیان جذب کارشناسی ارشد دانشگاه فنی و حرفه ای 5 مرداد آنالیز می گردد

به گزارش مجله سی نوا، طبق اعلام دانشگاه فنی و حرفه ای، آزمون PE و جلسه آنالیز صلاحیت علمی متقاضیان جذب کارشناسی ارشد این دانشگاه در روز های 5 و 7 مردادماه برگزار می گردد.

صلاحیت علمی متقاضیان جذب کارشناسی ارشد دانشگاه فنی و حرفه ای 5 مرداد آنالیز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام دانشگاه فنی و حرفه ای، متقاضیان جذب کارشناسی ارشد رشته های مهندسی معماری، ارتباط تصویری، طراحی پارچه و لباس و مهندسی کامپیوتر فراخوان های شهریور و بهمن ماه 98 که به وسیله سامانه پیامکی یا تماس تلفنی دانشگاه و سامانه نور رضوی به آن ها اطلاع رسانی شده، باید برای شرکت در آزمون PE و جلسه آنالیز صلاحیت علمی با به همراه داشتن اصل مدارک و مستندات درخواست شده به دانشگاه مراجعه نمایند.

این متقاضیان باید در روز های یکشنبه 5 مرداد 99 و سه شنبه 7 مرداد 99 به نشانی تهران، میدان بهمن، اتوبان شهید تند گویان، خیابان میعاد جنوبی، خیابان دانشگاه دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی تهران مراجعه نمایند. همچنین متقاضیان باید مدارک و مستندات درخواست شده را همراه خود داشته باشند.

سوابق پژوهشی شامل مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی، داوری در مجله معتبر علمی و یا هیئت علمی کنگره و اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی است.

همچنین افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت­ های فناوری از سوابق پژوهشی محسوب می شوند. سوابق آموزشی شامل سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته های آموزشی است.

همچنین سوابق اجرایی نیز شامل عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعداد های درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به عنوان عضو هیئت علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه های تخصصی است.

گفتنی است؛ عدم مراجعه به منزله انصراف از فراخوان تلقی شده و دانشگاه هیچ مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 786

به "صلاحیت علمی متقاضیان جذب کارشناسی ارشد دانشگاه فنی و حرفه ای 5 مرداد آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاحیت علمی متقاضیان جذب کارشناسی ارشد دانشگاه فنی و حرفه ای 5 مرداد آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید