سفر مارکت؛ موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور

به گزارش مجله سی نوا، خرید بلیط هواپیما و سختی های انتخاب بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما، چیزی است که همه تجربه اش کردیم.

سفر مارکت؛ موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سفرمارکت، فرقی نمی نماید شما برای گردش و تفریح به دنبال بلیط هواپیما باشید و یا برای کار و شغلتان قصد سفر داشته باشید. در هر دو صورت، پیدا کردن یک بلیط هواپیما ارزان و مقرون به صرفه که کیفیت مناسبی هم داشته باشد دشواری های خاص خودش را دارد.

چرا خرید بلیط هواپیما سخت شده است

امروزه سایت های متعدد فروش بلیط هواپیما و آژانس های مسافرتی پرتعدادی وجود دارند و این پرتعداد بودن در نگاه اول دسترسی به بلیط هواپیما، تور و اقلام سفر را آسان می نماید. اما در عمل ما با اتفاق دیگری رو به رو شده ایم. هر کدام از سایت ها و آژانس های مسافرتی، بلیط هواپیما را از خطوط هواپیمایی مختلف در ساعت های گوناگون روز با قیمت های متنوعی عرضه می نمایند. کیفیت های مختلف خطوط هواپیمایی در ساعت ها و تاریخ های مختلف در کنار قیمت های متفاوت، موجب شده تا خرید بلیط هواپیما ارزان و مناسب، سخت و گیج نماینده باشد.

بلیط هواپیما را ارزان بخرید

سفر مارکت، مشکل خرید بلیط هواپیما را برای مسافران و گردشگران حل نموده است. اما چگونه؟ سفر مارکت یک موتور جستجو (Search Engine) است که بلیط هواپیما و تور عرضه شده توسط آژانس های مسافرتی معتبر و سایت های فروش بلیط هواپیما را به صورت یکجا و مقایسه ای برای شما به نمایش می گذارد. برای نمونه فرض کنید می خواهید بلیط هواپیما مشهد را خریداری کنید. فقط کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را معین کنید. سفر مارکت بلیط هواپیما عرضه شده توسط آژانس های مختلف در روز مورد نظر به مقصد مشهد را به صورت مقایسه ای در یکجا به شما نمایش می دهد. در نتیجه دیگر احتیاج نیست برای خرید بلیط هواپیما ارزان در گوگل جستجو کنید و در بین صدها سایت بگردید.

سفر مارکت بلیط هواپیما را ارزان می نماید!

سفر مارکت به عنوان یک بازار مجازی (Marketplace) جایی است که آژانس های گردشگری و سایت های فروش بلیط هواپیما در آن تور و بلیط هواپیما مختلف را عرضه می نمایند. این عرضه نمایندگان برای جلب بیشتر کاربران و مشتریان، کوشش می نمایند در این فضای رقابتی سالم و منطقی، کمترین قیمت ها را پیشنهاد دهند تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورند. در اثر این رقابت سالم، جلوی گران فروشی و انحصار در بازار بلیط هواپیما و سفر گرفته می گردد و بلیط هواپیما به تدریج ارزان می گردد.

تجربه خرید بلیط هواپیما و تور آسان با سفر مارکت

کار با سفر مارکت تجربه ای آسان و دلپذیر است. تنها کافی است وارد سایت safarmarket.com شوید و با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان، تور و بلیط هواپیما از عرضه نماینده های مختلف را در یکجا ببینید و ارزان ترین و مناسب ترین بلیط هواپیما و تور را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 242

به "سفر مارکت؛ موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مارکت؛ موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید