هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل های شهر مشهد به شمار می رود

به گزارش مجله سی نوا، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل های شهر مشهد به شمار می رود.

هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل های شهر مشهد به شمار می رود
بیشتر بخوانیدهتل مجلل درویشی مشهد؛ هتلی باشکوه در دل شهری مذهبی

هتل درویشی مشهد یک هتل پنج ستاره است. هتل درویشی در سال 1391 با هدف آسایش و راحتی بیشتر مسافران و زائران امام رضا (ع) افتتاح شد. این هتل در خیابان امام رضا بنا شده و 25 طبقه دارد؛ یعنی یکی از بلندترین هتل های ایران بشمار می رود. این هتل بعلاوه یک هتل آتریوم است. حتما می خواهید بدانید آتریوم چیست؟ آتریوم یعنی فضای باز و هتلی که آتریوم است یعنی یک لابی با فضای باز در یک طبقه از ساختمان دارد که از آن لابی میتوان کل هتل را دید. معمولا فضای آتریوم برای خاص شدن فضا و بعلاوه کاهش سروصدا ساخته می گردد. این فضا بسیار هیجان انگیز است. در آتریوم هتل درویشی مشهد یک رستوران با غذاهای آسیایی از شما میزبانی می نماید و می توانید لحظات خاطره انگیزی را در آنجا به ثبت برسانید.

هتل درویشی تقریبا 1.4 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد؛ یعنی با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به حرم برسانید. البته در طول این راستا آنقدر مغازه های جالب و خوش آب و رنگ هست که اصلا متوجه نمی شوید کی به حرم رسیده اید. هتل هم ماشین هایی برای جابجایی رایگان مسافران از هتل به حرم تدارک دیده که اگر نتوانید پیاده روی کنید، می توانید با این ماشین ها به راحتی و 5 دقیقه ای به حرم بروید. هتل درویشی خدمات رایگان دیگری مانند کافی نت، اینترنت و پارکینگ را هم در اختیار مسافران قرار می دهد. در این هتل چند رستوران مدرن، سنتی، آسیایی و … هم از مهمانان پذیرایی می نمایند. کارکنان این هتل افراد حرفه ای و بااخلاقی هستند که با تمام مسافران برخوردی محبت آمیز دارند.

بعلاوه، این هتل دارای امکاناتی همانند استخر، سالن اسپا، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و مرکز خرید است. تازه زمانی که به راه آهن یا فرودگاه برسید، ماشین های هتل دربست در اختیارتان قرار می گیرند و شما را به هتل می برند. البته هنگام رزرو هتل 5 ستاره درویشی مشهد باید زمان رسیدن به فرودگاه یا راه آهن را به مسئول رزرو هتل اطلاع دهید تا هماهنگی های لازم برای ترانسفر شما انجام بگیرد. ناگفته نماند که مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی در شهر مشهد است که خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می دهد. این هتل پکیج های جالبی را هم برای مسافران تهیه نموده است. مثلا اگر در روز تولد خود در این هتل اقامت داشته باشید، یک پکیج جشن تولد با شرایط ویژه به شما تعلق خواهد گرفت.

هتل درویشی در ساختمان 25 طبقه خود با 230 اتاق مجلل و بسیار تمیز و مرتب به نحو احسن از شما میزبانی می نماید. این هتل اتاق ها و سوئیت های مختلفی دارد که هر کدام با امکانات و دکوراسیون متفاوت خود برای افراد با سلیقه های مختلف طراحی شده اند. مثلاً یک سوئیت امپریال در طبقه 15 تعبیه شده که برای اقامت 3 نفر مناسب است. سوئیت امپریال یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن دارد. از دیگر ویژگی های اتاق های هتل درویشی میتوان به سرویس فرنگی و تلویزیون هوشمند اشاره نمود.

یکی دیگر از نمونه اتاق های هتل درویشی اتاق کویین است. این اتاق در طبقات 15 و 16 قرار گرفته و با دکوراسیون سلطنتی هر مسافری را به سمت خود می کشاند. بعلاوه ویو این اتاق ها که در طبقات بالا قرار دارند نیز در نوع خود کم نظیر است. اتاق کویین دونفره است و اگر برای ماه عسل به مشهد سفر می کنید این اتاق می تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد. این اتاق از امکانات ویژه ای مانند جکوزی، سرویس فرنگی، سیستم تلویزیون هوشمند و … برخوردار است.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1802

به "هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل های شهر مشهد به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل های شهر مشهد به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید