سرخ ها به دنبال آدرس و شماره حساب دروازه بان برزیلی

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال پس از صدور حکم نهایی پرونده شکایت نیلسون کوره آ بابت مطالبات خود رأی به محکومیت باشگاه پرسپولیس داد تا سرخ ها موظف به پرداخت 84 هزار دلار به دروازه بان برزیلی پیشین خود شوند.

سرخ ها به دنبال آدرس و شماره حساب دروازه بان برزیلی

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

با این حال باشگاه پرسپولیس به جای پرداخت این پول تصمیم به تسویه با نیلسون به وسیله منبع درآمدی باشگاه پرسپولیس در فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2018 روسیه گرفت.

مکاتبات حقوقی باشگاه پرسپولیس با فیفا حدود یک ماه پیش نتیجه داد تا فدراسیون جهانی موافقت خود را با پرداخت این پول از منبع مالی پرسپولیس اعلام کند.

فیفا برای تسویه با نیلسون از باشگاه پرسپولیس خواست تا آدرس محل سکونت و شماره حساب معتبر دروازه بان برزیلی سابق خود را با تأیید شخص نیلسون اعلام کند. اتفاقی که تا ظهر امروز پنج شنبه رخ نداد و فیفا را ناچار به صدور اولتیماتوم 6 روزه برای پرسپولیس کرد. این امر سبب شد تا بخش بین الملل سرخ ها اقدام فوری برای ارتباط با نیلسون نموده تا بتواند شماره حساب معتبر او را دریافت نموده و در اختیار فیفا قرار دهد.

باید دید واکنش بخش مالی فیفا در تأخیر اعلام شماره حساب نیلسون از سوی او و باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود تا سرخ ها از این پرونده خلاص شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 598

به "سرخ ها به دنبال آدرس و شماره حساب دروازه بان برزیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخ ها به دنبال آدرس و شماره حساب دروازه بان برزیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید