تنها تلاش تیرانداز برای کسب موفقیت کافی نیست!

به گزارش مجله سی نوا، ملی پوش تیراندازی گفت: هر ورزشکاری برای کسب سهمیه المپیک و موفقیت در بازی های آسیایی تلاش می کند اما در کنار تلاش نیازمند امکاناتی هستیم.

تنها تلاش تیرانداز برای کسب موفقیت کافی نیست!

پوریا نوروزیان در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص اردوهای تیم ملی تفنگ اظهار کرد: خداراشکر دو هفته ای است اردوها زیر نظر حسین باقری به عنوان سرمربی آغاز شده است و در حال تمرین هستیم. حدود 13 تا 14 نفر در اردو هستیم، البته دقیق نمی دانم. خانم نقی لو و آقای مناف نیز به عنوان کمک مربی در اردو حضور دارند.

ملی پوش تفنگ با ابراز امیدواری برای بهتر شدن شرایط اردوهای تیم ملی تیراندازی گفت: امیدواریم با آمدن رئیس تازه فدراسیون شرایط از لحاظ امکانات و فنی خیلی بهتر از این شود. امیدوارم با برنامه ریزی درست، راه درست برای پیروزیت در بازی های آسیایی فراهم شود.

وی در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: مسابقات جام جهانی را پیش رو داریم. اولین مسابقه، جام جهانی مصر است که اسفند ماه برگزار می شود. البته حضور و اعزام ما به این مسابقات معین نیست و به نظرم به تصمیم رئیس تازه و بودجه بستگی دارد. قطعا هدف بعدی هم بازی های آسیایی 2022 خواهد بود و خود را برای این مسابقات آماده می کنیم.

نوروزیان در خصوص هدف بزرگتر خود یعنی کسب سهمیه المپیک گفت: هر ورزشکاری برای کسب سهمیه المپیک و حضور پیروز در بازی های آسیایی کوشش می کند. همه کوشش می کنیم اما در کنار کوشش نیازمند امکاناتی هستیم که فکر می کنم آن نیازمندی ها برطرف نشده است.

وی افزود: کوشش ما به تنهایی برای کسب سهمیه و یا مدال در بازی های آسیایی کافی نیست. در کنار کوشش ما امکاناتی نیاز است که باید فراهم باشد تا بتوان در مسابقات جهانی سهمیه کسب کرد و یا در بازی های آسیایی روی سکو رفت که فکر می کنم آن نیازها هنوز برطرف نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1570

به "تنها تلاش تیرانداز برای کسب موفقیت کافی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها تلاش تیرانداز برای کسب موفقیت کافی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید