رسول پناه: بهترین انتخاب را برای پرسپولیس خواهیم داشت

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه در مورد فرایند مذاکرات اجرا شده برای شرایط کارگزار باشگاه گفت: ما در این روزها در حال مذاکره برای آنالیز بهترین شرایط برای باشگاه پرسپولیس هستیم. در این شرایط از هر کارگزاری که بتواند در بهره گیری از منابع اقتصادی به پرسپولیس یاری بیشتری کند استفاده خواهیم کرد. یکی از دلایلی که فرایند مذاکرات طولانی شده به همین خاطر است.

رسول پناه: بهترین انتخاب را برای پرسپولیس خواهیم داشت

سرپرست مدیرعاملی و رئیس هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: طرفداران پرسپولیس اصلاً نگران نباشند. بعضی قصد دارند گرایش منفی را به آنها تزریق نمایند اما دغدغه اعضای هیات مدیره در این شرایط حساس این است که پرسپولیس آسیب نبیند. تمرکز ما تامین منابع اقتصادی با یاری دریافت از اسپانسر باشگاه است تا از این شرایط حساس عبور کنیم. در این روزها از سوی معاونت های وزارت محترم ورزش، اعضای هیات مدیره، معاون حقوقی باشگاه و … پیگیری زیادی انجام می دهند تا بهترین اتفاق برای باشگاه عظیم پرسپولیس رخ دهد.

رسول پناه اضافه کرد: پیشنهادات مختلفی برای همکاری با باشگاه پرسپولیس به دست ما رسیده اما منافع باشگاه را حتماً لحاظ خواهیم کرد تا بهترین انتخاب صورت بگیرد. در این زمینه باید بگویم چون بعضی از آقایان فقط با یک کارگزار در ارتباط هستند به همین خاطر اطلاع دقیقی از مذاکرات اجرا شده با سایر شرکت ها ندارند.

وی ادامه داد: این را هم اضافه می کنم که شانس همه کارگزارها برای همکاری با باشگاه پرسپولیس یکسان است اما قول می دهم که تحت تاثیر جوسازی ها قرار نخواهیم گرفت. به طرفداران محترم پرسپولیس این تضمین را می دهم که هیچ اختلافی در هیات مدیره باشگاه وجود ندارد و همه کوشش ما بر این است تا بهترین کارگزار را برای همکاری با پرسپولیس انتخاب کنیم. ما با کارگزاری همکاری خواهیم کرد که درآمدی تضمین شده و پایدار برای پرسپولیس داشته باشد. مطمئناً در اسرع وقت و از میان گزینه های مختلف بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

وی توضیح داد: حالا در این میان بعضی قصد دارند با حاشیه پراکنی و تفرقه اندازی مانع از رسیدن به اهداف عظیم برای پرسپولیس شوند اما ما همه کوشش خود را خواهیم کرد تا مصلحت پرسپولیس فدای مصلحت شخصی نشود. همان طور که گفتم تخلف هایی در این زمینه وجود داشته که آن ها را گزارش نموده و پیگیری خواهیم کرد.

رسول پناه درباره اظهارات ابوالضل امان الله اضافه کرد: با توجه به عدم رعایت شئونات شغلی و حرفه ای، ایشان مسئولیتی در باشگاه پرسپولیس ندارد و بابت نشر اکاذیب، پیگیری قانونی برای باشگاه پرسپولیس محفوظ است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 640

به "رسول پناه: بهترین انتخاب را برای پرسپولیس خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: بهترین انتخاب را برای پرسپولیس خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید