در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 از کدام جاذبه ها بازدید می کنیم؟

به گزارش مجله سی نوا، بازی با نادرترین حیوانات از فاصله چند متری، اقامت در لانج جنگلی و تفریحات مهیج 3 ویژگی منحصربه فرد آفریقای جنوبی هستند. مقصدی که هم لوکس است و هم شما را با خود به دل هولناک ترین جنگل های جهان می برد. می خواهید بدانید در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 چه جاذبه های در انتظار شماست؟

در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 از کدام جاذبه ها بازدید می کنیم؟

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

گردشگری دنیای زیبایی ست، جایی که در آن می توان شگفتی های دنیا را کشف کرد. در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از بکرترین نقاط روی زمین آشنا کنیم. کشوری بسیار دورتر از مزرهای ایران که با منظره ها خیره نماینده شما را به دنیایی متفاوت و پر از شگفتی می برد. با جاذبه های تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 آشنا شوید.

جاذبه های تور آفریقای جنوبی نورورز 1400

.

ژوهانسبورگ با ساختمان های مدرن

ژروهانسبورگ اولین شهری است که در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 از آن بازدید خواهیم کرد. از کافه های دنج تا رستوران های مجلل و ساختمان های لوکس همه و همه ژوهانسبورگ را به شهر طلایی معروف نموده اند.

بازدید از جاذبه های ژوهانسبورگ را از روز اول ورود به شهر شروع می کنیم. در بعدازظهر اولین روز اقامت به تماشا میدان نلسون ماندلا می رویم. میدانی که به نام قهرمان ملی و رئیس جمهور محبوب آفریقای جنوبی نام گذاری شده و مجسمه ماندلا به آن ابهتی خاص بخشیده است.

معروف ترین مراکز خرید ژوهانسبورگ در اطراف میدان نلسون ماندلا قرار دارند. بنابراین بعد از گرفتن عکس یادگاری با مجسمه ماندلا باقی روز را به خرید و گشت و گذار در سنت تاور سنتر می گذارانیم.

روز دوم اقامت در ژوهانسبورگ روز خداحافظی با این شهر و حرکت به سمت سان سیتی است. اما در جهت به تماشا دهکده لسدی می رویم. دهکده ای استثنایی که ما را به قلب قبایل آفریقایی برده و با فرهنگ و رسوم آن ها آشنا می نماید. بعد از تماشا زندگی سنتی قبایل آفریقای جنوبی، در پارک جنگلی شیرهای سفید آفریقای را دیدار خواهیم کرد. در این مکان می توانید از نزدیک شیرهای سفید را نوازش نموده و شجاعت خود را به چالش بکشید.

دیدار با بیگ فایو در سافاری جنگل

سافاری های جنگل بیشترین انگیزه گردشگران برای سفر به آفریقای جنوبی است. بنابراین مقصد بعدی پارک جنگلی و اقامت در لانج های بسیار زیبا و مجهز آن می باشد.

در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 دو سافاری برای گردشگران برنامه ریزی شده است. تماشا بیک فایو (5 حیوان بزرگ آفریقای جنوبی) که شیر آفریقایی، کرگردن سیاه، پلنگ آفریقایی، فیل سیاه و بوفالوی آفریقایی را شامل می گردد از جاذبه های سافاری جنگل هستند.

علاوه بر این سافاری های آفریقا تماشا حیوانات مجذوب نماینده دیگر مانند یوزپلنگ ها، زرافه ها، فیل ها، گورخرها و … را امکان پذیر می نمایند.

گشت جنگل با ماشین های مخصوص و در ساعات اولیه صبح شروع می گردد. بنابراین شما در محیطی کاملا امن یک روز متفاوت را همراه با حیوانات وحشی تجربه خواهید کرد. وجود بیش از 6000 راس از انواع حیوانات بزرگ و کوچک سافاری جنگل را پر از اتفاقات هیجان انگیز می نمایند.

تجمع حیوانات در کنار آبگیر برای نوشیدن آب صبحگاهی، بچه شیرهای یکه همراه با مادرشان کنار جاده دراز کشیده و ذر حال استراحت روزانه هستند، غرش شیرها نر که برای نشان دادن فزونی خود با یکدیگر می جنگند، بالن سواری بر فراز پارک و … لحظه به لحظه اقامت شما را خاطره انگیز و به یاد ماندنی می نمایند.

سان سیتی با تفریحات مهیج

در ادامه تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 به شهر سان سیتی می رسیم. شهری با منظره ها طبیعی بکر، هتل های لوکس و تفریحات مهیج. در طول مدت اقامت در سان سیتی می توانید از جاذبه ها و تفریحات آن لذت ببرید.

پل هایی که اطراف آن را مجسمه های بزرگ الجثه فیل ها احاطه نموده اند و گاه و بی گاه با لرزش ها ناگهانی شما را به چالش می کشند اولین صحنه ای ست که نظر گردشگران را به خود جلب می نماید. شهر موج ها دیگر جاذبه ای ست که بیش از نیمی از تفریحات سان سیتی را در خود دارد. رستوران ها، فوت کوردها، سرسره های آبی بلند، فضای ویژه بازی بچه ها، استخرهای آبی و … از تفریحات این مکان مجذوب نماینده هستند. نکته مهم اینکه استفاده از تفریحات شهر موج ها برای گردشگرانی که در هتل اقامت دارند رایگان است.

بعلاوه شما به هزارتوی گمشده رفته و با پیدا کردن جهت در میان صدها تور در تو خود هوش خود را به چالش بکشید. این بازی معماگونه با توجه به هوششما بین 15 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد.

اگر در پی هیجان بیشتر هستید زیپ لاین سان سیتی با 280 متر طول 2 کیلومتر ارتفاع آماده است تا لحظاتی پر از استرس و هیجان را به شما هدیه دهد.

کیپ تاون و ساحل رویایی

شهر کیپ تاون آخرین و زیباترین مقصد تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 است. جاذبه های این شهر تمامی ندارند، از این رو 4 روز از تور را به اقامت در کیپ تاون اختصاص می دهیم.

بازدید از سیگنال هیل با پوشش گیاهی خارق العاده، کوه بسیار زیبای تیبل همراه با گشت هلیکوپتر برفراز شهر از برنامه های روز اول اقامت در کیپ تاون هستند. در خاتمه هم به گشت و گذار در مرکز خرید V&A WATERFRONT می پردازیم.

روز دوم روزی هیجان انگیز در کیپ تاون خواهد بود. در این روز از منطقه HOUT BAY تماشا نموده، گشت کشتی کروز همراه با بازدید از شیرهای دریایی، گشت و گذار در منطقه CAPE PENINSULA و دماغه امید نیک را در برنامه داریم. در خاتمه کیپ تاون گردی را با بازدید از مزرعه شترمرغ ها و منطقه پنگوئن های آفریقایی به خاتمه می رسانیم.

بعد از تماشا جاذبه های اطراف کیپ تاون وقت آن رسیده تا سری هم به ساحل زیبای این شهر با کلبه های رنگارنگ بزنید. اگر خواستید می توانید 2 روز به جای مانده تا خاتمه تور را به تماشا منطقه بوکاپ، گشت و گذار در مراکز خرید، بازدید از اسکله ویکتوریا و آلفرد، آسیاب ماسترت و کلیسای سنت جورج اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید …

چه کسانی نباید به آفریقای جنوبی سفر نمایند؟

هزینه تور آفریقای جنوبی

برترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

کدام ایرلاین ها از تهران به آفریقای جنوبی پرواز دارند؟

برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1417

به "در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 از کدام جاذبه ها بازدید می کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تور آفریقای جنوبی نوروز 1400 از کدام جاذبه ها بازدید می کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید