درخواست علی انصاریان از روی تخت بیمارستان: برایم دعا کنید!

به گزارش مجله سی نوا، علی انصاریان بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا روی تخت بیمارستان حضور دارد، از مردم خواست تا برایش دعا نمایند. این را داماد آنها نقل می نماید.

درخواست علی انصاریان از روی تخت بیمارستان: برایم دعا کنید!

پس از درگذشت مهرداد میناوند و شوکی که به جامعه فوتبال دوست وارد شد، این روزها مردم پیگر شرایط علی انصاریان هستند. انصاریان به همراه میناوند دچار ابتلا به ویروس کرونا شد و 10 روزی می گردد که روی تخت بیمارستان است. او این روزها هوشیار است اما شرایط ریوی او به گونه ایست که همچنان درگیری زیادی دارد و پزشکان در کوشش هستند تا بتوانند او را به شرایط مطلوب برسانند. به سراغ حامد اژدری، شوهرخواهر علی انصاریان رفتیم و با او درباره آخرین شرایط بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال صحبت کردیم:

از آخرین شرایط علی انصاریان برای ما بگویید

تغییرات آن چنانی نداشته و متاسفانه الان دراوج بیماری است و درگیری شدید ریه را همچنان دارد. جدا از این موضوع، عفونت ها و عوامل دیگر بالا و پایین می شوند. پزشکان به شدت پیگیر شرایط هستند و شبانه روز شرایط را رصد می نمایند.4-5 روز پیش رو خیلی حیاتی ومهم است و با این سطح از درگیری ریه، خوشبختانه علی هوشیاری دارد. تا الان او مقاومت نموده و امیدوارم این چند روز هم ادامه پیدا کند و بیماری روی سیر نزولی قرار بگیرد.

شما توانستید با علی آقا صحبت کنید؟

شاید باورتان نگردد و نمی خواهم ماجرا را سنارویی کنم اما علی امروز به خاطر مصرف دارویش ماسکش را برداشت و از بینی نفس می کشید و در همین حال تقاضایی کرد. در حالیکه صدایش خیلی گرفته و به زور متوجه حرف هایش می شدیم به من گفت که به مردم بگویم برای او دعا نمایند. من این مسائل را به خاطر کلیشه نمی گویم بلکه موضوعی است که خود علی روی تخت بیمارستان به آن اشاره نمود. هیچ اقدام پزشکی نمانده که انجام نداده باشند و هیچکسی هم کم نگذاشته؛ همه چیز فراهم شده و امیدوارم روحیه لازم را داشته باشد تا چند روز باقی مانده را هم با بیماری مقابله کند و مردم هم برای او دعا نمایند.

علائم، شدت و طول درمان قابل پیش بینی نیست و همین همه چیز را سخت نموده است. ما همواره از پزشکان می پرسیم ولی هیچ چیز تعیین نیست

روحیه انصاریان چگونه است؟ شرایط ایشان نسبت به روزهای اول چقدر بهبود پیدا نموده است؟

متاسفانه روحیه خودش روز به روز کمتر می گردد. او آدم پرجنب و جوشی بود و اینکه به یک باره 10-12 روز بستری گردد و ساده ترین حرکات را هم نتواند انجام دهد خیلی سخت است. واقعا این موضوع خیلی نگران نماینده است و دکتر هاشمیان هم روی آن تاکید دارد. تمام سعی خودمان را می کنیم که روحیه او بالا بماند. با توجه به اینکه فرایند درمان فرسایشی شده روحیه او هم پایین آماده اما امیدواریم چند روز آینده هم ختم به خیر گردد.

علی انصاریان وابستگی زیادی به مادرش داشت و در این چند روز تعیین است فشار زیادی به خانواده و مادر ایشان وارد شده است.

دیروز با فاصله خیلی زیاد و با رعایت پروتکل ها مادر را به دیدار علی بردیم. او هم دائم برای پسرش دعا می نماید و در زمانیکه مادرش به اتاق رفت و آغاز به دعا خواندن کرد، علی هم چشمانش را باز کرد. من این مسائل را نمی گویم که فقط صحبت های زیبایی انجام داده باشم اما یکسری مسائل فراتر از مسائل پزشکی است. علی و مادرش خیلی به هم وابسته هستند و مادر هم بیماری زمینه ای دارند و کنترل شرایط او هم بسیار مهم و سخت است.

ما می خواهیم از این بگوییم که....

اجازه می دهید من یک چیز بگویم؟ من نمی دانم برخی ها چگونه وجدانشان قبول می نماید که برخی اخبار را منتشر می نمایند. ما می دانستیم که همواره حواشی وجود دارد اما هیچگاه به این اندازه محسوس آن را ندیده بودیم. نیمه شب بود که یکدفعه دیدیم یک سری طرفدار با گریه وارد بیمارستان شدند و من تصور کردم که عزیزی را از دست داده اند اما اسم علی را گفتند. من پرسیدم چه شده است؟ وقتی جدیت را دیدم واقعا خبر را باور کردم و برای اینکه کاملا متوجه شوم به اتاق علی رفتم تا او را ببینم. شرایط مادر علی به کنار، این افراد چگونه دلشان می آید با احساسات دوستان و طرفداران انصاریان بازی نمایند؟ قبل از فوت مهرداد من هر خبری حتی آرزوی سلامتی که با عکس او را می دیدم تن و بدنم می لرزید؛ حالا اما آن اتفاق بد افتاد و همه ما را نگران کرد.

چه مدتی زمان می برد تا علی انصاریان از این شرایط خارج گردد؟

علائم، شدت و طول درمان قابل پیش بینی نیست و همین همه چیز را سخت نموده است. ما همواره از پزشکان می پرسیم ولی هیچ چیز تعیین نیست. دکتر هاشمیان بارها به من گفته که می بینی که ویروس با ما شطرنج بازی می نماید. با این حال چیزی که به دل من است و با شرایطی که می بینم اگر او 3-4 روز دیگر هم مقاومت کند با دعای خیر مردم، زحمت کادر درمان اگر خدا بخواهد به سیر نزولی بیماری می رسیم.

شما در مصاحبه ای گفته بودید که ایشان از خبر فوت مهرداد میناوند اطلاعی ندارد.

او به شدت و هرروز پیگیر مهرداد است و طرز سوال و سرتکان دادنی که به معنای چه خبر می دهد کاملا درباره شرایط مهرداد است. ما تا جایی که می توانیم برای او فیلم بازی می کنیم و چند روز قبل هم به او گفتم مهرداد از بیمارستان مرخص شده و تو عقب مانده ای. خداراشکر که پوشش داریم و می توانیم نگاهمان را از علی بدزدیم؛ خدا هم ما را ببخشد. دکتر هاشمیان تذکر داده که اگر علی خبر درگذشت مهرداد را بشنود روحیه اش به شدت افت می نماید. به پرستاران بارها درباره این موضوع تاکید شده و همه مراقب هستند که مبادا از همراهان بیماران یا شخص دیگری به شکلی او را متوجه فوت مهرداد نمایند. قبل از خوب شدن علی به هیچ وجه نباید این خبر به او برسد و اگر این اتفاق رخ دهد کار ما سخت خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1131

به "درخواست علی انصاریان از روی تخت بیمارستان: برایم دعا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست علی انصاریان از روی تخت بیمارستان: برایم دعا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید