دانشگاه تهران سالانه 70 استاد جدید استخدام می نماید ، همکاری اساتید بازنشسته با دانشگاه به صورت حق التدریسی

به گزارش مجله سی نوا، رییس دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت اساتید بازنشسته گفت: این دانشگاه سالانه حدود 70 تا 80 استاد جدید استخدام می نماید.

دانشگاه تهران سالانه 70 استاد جدید استخدام می نماید ، همکاری اساتید بازنشسته با دانشگاه به صورت حق التدریسی

محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره بهره گیری از ظرفیت اساتید بازنشسته گفت: اساتید بازنشسته به صورت حق التدریسی اجازه تدریس و دریافت انتها نامه را دارند و حتی می توانند گرنت و پژوهانه دریافت نمایند.

نیلی احمدآبادی با بیان اینکه اساتید بعد از بازنشستگی شیوه فعالیتشان در دانشگاه از حالت سابق خارج خواهد شد، ادامه داد: باید از ظرفیت و تجارب اینگونه اساتید بهره گرفته گردد لذا اساتید بازنشسته به جای دریافت حقوق از دانشگاه، از صندوق بازنشستگی حقوق و مزایای خود را دریافت می نمایند.

رییس دانشگاه تهران گفت: حدودا سالی 50 تا 60 نفر استاد بازنشسته داریم که براساس سن، توانایی و علاقمندی شان همکاری شان با دانشگاه ادامه پیدا می نماید.

وی اضافه کرد: حدودا سالی 70 تا 80 نفر استخدام جدید داریم و برای جذب اساتید خود محدودیتی قائل نیستیم که حتما فارغ التحصیل دانشگاه های خارج از کشور باشند. دانشجویان خود را که تمام مقاطع تحصیلی شان را در داخل گذرانده اند نیز بعد از استخدام تشویق می کنیم که حتما دوره های 3 تا 6 ماهه را به خارج از کشور روند و تجربه کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 111

به "دانشگاه تهران سالانه 70 استاد جدید استخدام می نماید ، همکاری اساتید بازنشسته با دانشگاه به صورت حق التدریسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران سالانه 70 استاد جدید استخدام می نماید ، همکاری اساتید بازنشسته با دانشگاه به صورت حق التدریسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید