خطیبی: به 3 بازیکن جدید احتیاج داریم ولی فعلاً پنجره مان بسته است

به گزارش مجله سی نوا، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اعلام نمود این تیم احتیاج به سه بازیکن جدید دارد، اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل وانتقالات ماشین سازان، آنها نمی توانند مهره جدیدی کسب نمایند.

خطیبی: به 3 بازیکن جدید احتیاج داریم ولی فعلاً پنجره مان بسته است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در گفت وگو با سایت باشگاه ماشین سازی درباره نیم فصل اول لیگ برتر گفت: ما در ابتدای فصل جلسه ای با اعضای محترم هیئت مدیره داشتیم که برای کسب رتبه تک رقمی هدف گذاری نموده بودیم و خدا را شکر تا به اینجای کار با حمایت آقایان زنوزى، نصیرزاده و اعضای هیئت مدیره و غیرت تک تک بازیکنان و طرفداران ماشین سازى توانستیم به هدف خود برسیم و صندلی ما امروز رده نهم جدول نشان می دهد که ما عملکرد پیروزی داشتیم.

وی ادامه داد: همان طور که گفتم این پیروزیت با همکاری کادر مدیریتی، کادر فنی و غیرت بازیکنان به دست آمده است و من به عنوان سرمربی این تیم افتخار می کنم که با این داشته ها توانستم به قولی که در نیم اول فصل داده بودم، عمل کنم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره برنامه های این تیم برای تعطیلات زمستانی لیگ گفت: طی جلساتی که داشتیم از آقاى نصیرزاده و اعضای محترم هیئت مدیره درخواست کردیم که شرایط برگزاری یک اردو را فراهم نمایند و ما در تعطیلات احتیاج به یک اردو داریم و بزرگ ترین مشکل ما برای نقل وانتقالات زمستانی است که فعلاً ما از نقل وانتقالاتی محروم هستیم. البته از آقاى نصیرزاده درخواست کردیم که هر چه سریع تر این مشکل را حل نماید. انصافاً باشگاه دنبال برطرف این مشکل هست که ان شاءالله مرتفع خواهد شد.

رسول خطیبی درباره برنامه های تیمش برای نقل وانتقالات زمستانی شرح داد: ما سه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت نقل وانتقلاتی را حل نماید و پس از آن برای جذب سه بازیکن برای تقویت تیم خود برنامه داریم که این برنامه ها مکتوب به مدیرعامل باشگاه تسلیم شده است و قطعاً برای اینکه بتوانیم در نیم فصل دوم نیز همچون نیم فصل اول پیروز شویم باید در نقل وانتقالات حضور فعال داشته باشیم و بتوانیم ضعف های خود را پوشش دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 255

به "خطیبی: به 3 بازیکن جدید احتیاج داریم ولی فعلاً پنجره مان بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: به 3 بازیکن جدید احتیاج داریم ولی فعلاً پنجره مان بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید