افزایش پرواز های تهران-تبریز

به گزارش مجله سی نوا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از افزایش پرواز های میان تهران و تبریز از ابتدای خرداد اطلاع داد.

افزایش پرواز های تهران-تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از وزارت راه و شهرسازی، آقای رامین آذری، از افزایش پرواز های میان فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز اطلاع داد و گفت: از ابتدای خردادماه، با برقراری پرواز جدید تهران-تبریز توسط شرکت هواپیمایی آتا، پرواز های این شرکت میان تهران و تبریز به 70 پرواز در هفته می رسد.

وی ادامه داد: البته پرواز های تهران-تبریز توسط سایر شرکت های هواپیمایی نیز همچون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، قشم ایر، آسمان، ایرتور، کاسپین و معراج به صورت روزانه انجام می گردد.

آذری با اشاره به تداوم پرواز های خارجی در فرودگاه تبریز اضافه نمود: با شرکت هواپیمایی آتا برای برقراری یک جهت خارجی جدید از اول تیرماه توافق شده است.

وی سپس به شرایط آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیمایی آتا در فرودگاه تبریز اشاره نمود و اضافه نمود: طبق برنامه ریزی اجرا شده این آشیانه در سه ماهه نخست امسال به بهره برداری می رسد و قرارداد آن به صورت BOT با شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مبادله خواهد شد.

گفتنی است اکنون شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، آتا، ماهان، ایران ایرتور، قشم ایر، معراج، آسمان، سپهران، ترکیش ایر، کاسپین و کیش ایر در فرودگاه شهید مدنی تبریز فعال بوده و پرواز ها در این فرودگاه به مقاصد داخلی تهران، اصفهان، کرمان، شیراز، بندرعباس، مشهد، اهواز، عسلویه، جزیره کیش، رشت و ساری و مقاصد خارجی استانبول و ازمیر برقرار است.

همچنین گفتنی است که در فروردین ماه سال 1400، 791 پرواز داخلی و 102 پرواز خارجی در این فرودگاه اجرا شده و به ترتیب 69 هزار و 398 مسافر داخلی و 13 هزار 417 مسافر خارجی با استفاده از این پرواز ها جابجا شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1331

به "افزایش پرواز های تهران-تبریز" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزایش پرواز های تهران-تبریز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پرواز های تهران-تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید